Hallo, Ik had een vraagje want ik snap er echt niks meer van. 16 november had ik een positiefe ovulatie test en hebben we de dag erna een poging gedaan, had namelijk gelezen dat als je 24uur wacht de kans vergroot op een zwangerschap. Begin van deze week deed ik met mijn ochtend urine nog een ovulatietest want ik had gelezen dat die ook positief kon uitvallen bij een zwangerschap en deze was toen ook positief. 2 dagen later deed ik weer een ovulatietest met mijn middag urine en was toen negatief. Nu 4 december ben ik nog steeds niet ongesteld en heb een nagatieve zwangerschapstest. Ik weet nu even niet meer wat ik moet doen omdat ik niet het gevoel heb dat mijn nod eraan komt en ik had gelezen dat je uiterlijk 16 dagen na een ovulatie je menstruatie hoort te krijgen. Moet ik het nog even aankijken om te zien of het alsnog komt of moet ik over een paar dagen nog een test doen of raden jullie mij aan om mijn huisarts te bellen liefs eliene
hoi gewoon afwachten, als je testen negatief zijn zul je wrs ongesteld worden. Je ongesteldheid kan nog best een paar dagen op zich laten wachten, geen probleem. Mirjam