warmte of fase??

Discussion in 'Baby en dreumes' started by huitje, Jul 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. huitje

huitje Bekend lid

Oct 18, 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    poe poe eindelijk slaapt Nienke...
    Vanavond net als anders 19.15 onder de douche, luier om, tandjes poetsen en in bed. Zelfde ritueel als altijd.
    De laatste week kan ze maar niet in slaap komen. Ik zie haar gapen en in haar oogjes wrijven en af en toe doet ze haar oogjes dicht maar zo'n 4 minuten nadat ik beneden ben komt ze weer uit bed.
    Vanavond tot 6 keer aan toe. De laatste keer had ze zelf haar luier uitgedaan en een klein beetje geplast op de vloerbedekking op de overloop...grrrr.
    Nu pas om 21.00 slaapt ze eindelijk.
    Zou ze last hebben van de warmte of hoort dit "gedrag" bij haar leeftijd? (1,5 jaar) Iemand nog een tip want dit is best slopend..

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zorgen dat ze niet meer uit bed kan komen? Ze is nog best jong om in een 'gewoon' bed te slapen vind ik. Mijn oudste dochter slaapt nog steeds heerlijk in haar ledikant. Dus misschien die weer voor een tijdje neerzetten? Dan kan ze in ieder geval niet gaan spoken.

3. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,701
    2,511
    113
    Kan zeker de warmte zijn. Wat draagt ze 's nachts en heeft ze daarover ook dekens?
    Onze dochters slapen zonder dekbed. Met pyjama en laken en de andere in een romper en slaapzak zonder mouwen.

4. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier geen last van..

5. huitje

huitje Bekend lid

Oct 18, 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    Ze slaapt al een maand of 3 in een gewoon bed maar kwam er nooit uit.
    Ze slaapt allleen in een luier en onder een laken...
    Met het middagslaapje maar weer eens kijken....

6. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Is een fase, mijn zoon is net zo oud als jouw dochter en wij zijn er geloof ik net een beetje uit.
    Hij sliep ook niet meer, en kwam heel moeilijk in slaap. Terwijl hij echt heel moe was. Snachts werd hij ook vaak huilend wakker en was gewoon klaarwakker.
    Eten is ook op dit moment moeilijker, hij eet zijn brood half op en zijn pap.
    Hij was ook heel driftig en boos, gewoon niet lekker in ze vel. Er zit ook rond nu ergens een sprong die behoorlijk heftig is.

Nu sinds 2 dagen slaapt hij weer door en eet beter. Hij is ook weer rustiger.

7. huitje

huitje Bekend lid

Oct 18, 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    Dat eetprobleem hebben wij net achter de rug maar nu het slapen nog!
    Ook heeft ze driftbuien gehad en zomaar boos zijn zonder dat het echt erg duidelijk was waarom.
    hopen dat het snel over gaat...

Share This Page