ZORGEN!! Op vakantke naar Tunesie met kind

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Acem, 16 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    haha mijn vader idem. zat er voor zijn werk vroeger maar die gaat er voor geen geld meer heen;)

2. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Wij zijn 3 jaar geleden naar Sousse (riadh palms) geweest en dat is goed bevallen, maar wel zonder kinderen. Wel veel nederlanders in het hotel. Voor kinderen zag het er goed uit. Hadden een speciale ruimte met buffet en speelgoedhoekje. Volgens zoover: slechte reakties en goede reakties. Iedereen ervaart het anders en niet iedereen legt de lat van hygiene of leuk/niet leuk etc. even hoog. Buiten het hotel waren de gewone wegen/straatjes prima te doen qua smerigheid, maar tegen de buitenrand aan toch wel veel vuilnis op het strand en op straat. Maar dit heb je ook wel in andere landen. We zijn nog een dagje naar Port el Kantoui geweest en wat me daar heel erg opviel was dat niemand de toeristen vroeg of ze binnen in de winkel wilde kijken of dingen wilden kopen etc. Want daar heb ik nu zo'n hekel aan, die opdringerige verkopers :)

3. reckless

reckless Bekend lid

17 apr 2014
    798
    286
    63
    Wij zijn een aantal jaar geleden ook geweest, toen nog zonder kids, en we hebben een geweldige vakantie gehad. Zijn zelf op pad geweest met taxi's en hebben nog een excursie geboekt via de touroperator.

Wij zaten op het eilandje Djerba, dus misschien maakt dat nog verschil. Maar ik zou er zo weer naar toe gaan!

4. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ik heb veel gereisd, ook Tunesië. Euhm...nooit meer. En dat zeg ik over geen enkel ander land.

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Als je een super-de-luxe resort hebt zal het wel ok zijn. Het land zelf vind ik idd 3x niks dus zeker op het resort blijven. Mag je niet omboeken naar een andere bestemming?

6. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.020
    5.230
    113
    Ik heb er zonder kinderen ooit een rondreis gemaakt. Wel veel dun bevolkte gebieden in n met lokale gids (zeker noodzakelijk). Ik zou er nooit met kinderen heengaan. Je kunt in de toeristische gebieden niets buiten je hotel. Het is er vies, onveilig en zeer vrouwonvriendelijk. Een luxe all in met prive strand zal prima zijn. Maar voor mij veel te opgesloten. Je wilt toch ook wel eens wat zien en dat kan daar niet. De huidige veiligheidssituatie is okk onvoorspelbaar. Waarom denk je dat het er zo spotgoedkoop is?? Onbegrijpelijk dat je niet vooraf verdiept hebt....

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Als je gewoon op je resort blijft
    Uitstapjes regelt via de tour operator is er niks aan de hand

8. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.020
    5.230
    113
    Leuk zo'n vakantie waar je geen moment van je resort af kunt... Het is toch wel leuk om in een stadje rond te lopen of in de avond een ommetje te maken. En helaas heb je ook tijdens trips via de touroperator nog vaak last van vervelende situaties. Vaak gaat alleen de hostess mee (geen lokaal iemand). Of is er niet de hele tijd iemand bij. Mensen uit onze groep is tijdens get kameelrijden extra geld afgetroggeld. Anders konden ze er niet af. Anderen moesten veel geld voor een niet bestelde cola betalen. Hostess kon niets beginnen tegen dit soort mannen.

9. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Hele fijne vakantie gehad op een resort met volop kids (zelf hadden we nog geen kind). Zijn ook gewoon naar de stadjes geweest, naar de marktjes, terrasjes,. uitgaansgelegenheden. Was top!

Deel Deze Pagina