Of rekening houden dat er tussen innesteling en nod nog iets mis kan gaan met het vruchtje. Dan is het geen vals positieve test, maar gewoon de natuur.
Vanwege herhaalde miskramen moet ik zo vroeg mogelijk in de zwangerschap beginnen met gebruik van progesteron. Dus ja dan wil je ook zo snel mogelijk weten of je zwanger bent in meerdere miskramen tegen te gaan
Wat bedoel je precies met je reactie? Jij doet het dus uit voorzorg op medisch advies, maar dan is de kans dat het misgaat nog steeds aanwezig ook met progesteron? Je zou dan een vroege miskraam die al gebeurd is eerder opsporen omdat je eerder test en deze dan proberen tegen te gaan. Dat is voor veel vrouwen toch helemaal niet aan de orde of bedoel je het anders?
Idd.. zodra ik positief test beginnen met progesteron om een mogelijke vroege miskraam tegen te gaan.. en hier op het forum zijn vele dames die daarvoor progesteron gebruiken. Ik doel er meer op dat het altijd wel makkelijk gezegd word niet voor NOD testen. Terwijl er ook veel zijn die dit als advies geven en vervolgens zelfs tuurtestjes posten vanaf 10 dpo. Daarmee richt ik me niet aan jou maar in het openbaar
Ik ben het met je eens, als de test net voor NOD positief is, daarna niet meer, dan is de kans toch heel groot dat het een fout is in de cellen? Deze matchen niet met elkaar en dan doet je lichaam wat het moet doen, afstoten. Eerder testte ik ook altijd voor nod, maar na nu zal ik dat niet meer doen . Bij mij is het al misgegaan voor nod maar omdat mijn cyclus raar liep en ik een gevoel had deed ik een test, toen was het al over.
Ah oke, ik snap je nu! Ik wist niet dat dat aangeraden wordt dan, ik begrijp nu dat het is om te voorkomen mocht het nog te helpen zijn. Maar dan zijn de progesteron dames een uitzondering! En de dames die roepen het niet te doen en vervolgens zelf posten hypocriet.
Ik las eerst alleen ma goede reacties over t Kruidvat test en nu niet beetje lastig zo Ik had ze gister ook gekocht met de gedachten deze kan ik misschien een dag of twee voor dat ik ongesteld moet worden... Nu begin k toch echt te twijfelen!!! Hoe denken jullie over de predictor 6 dagen van tevoren test???? Groetjes
Ik heb getest omdat mijn menstruatie zo licht was.. normaal 7 dagen en ineens 3... was wel ff erg verwarrend dat ik een licht positieve test kreeg (echt nog stuk duidelijker als foto)... Niet iedereen houdt alles heel goed bij.. eisprong of sommige hebben onregelmatige cyclus.. Dan schrik je wel ff als je positief test..!
Ik heb net een foto geplaatst onder Ovulatie en zwangerschapstesten deze blijkt dus 5 dagen voor nod te zijn. check de foto maar eens.. zij rekenen namelijk 6 dagen voor de UITGEBLEVEN menstruatie, dus 1 dag over tijd.. das dus 5 dagen voor NOD.. Zag er net een overzichtje van.. gewoon ff een feitje hihi.. Maar hoor dat die wel goed zijn.. Wel de nieuwe verpakking overigens... niet die lichtroze! die testen ook veel vals, staat heel internet vol mee.. en zelf ervaring mee..
Heb twee jaar geleden ook de andere gebruikt van hun en was ik Indd ook niet kapot van ook niet van de Ovu testen.... Ja heb de digitale in huis Ga denk ik zondag of maandag testen vorige maand was ik 7/8 aug ongesteld geworden dus dan hou ik het maar zo een beetje aan Waar kan ik dat terug vinden??? Ben niet zo bekend hier ....