Even een vraag tussendoor.aangezien ik dit nog nooit zo heb gehad. Ik heb vanmorgen een test gedaan om een zwangerschap uit te sluiten eigenlijk (ik slik de minipil) En ik kreeg dit resultaat. Moet ik dit nou als een mislukte test zien of toch ligt positief? Ik was van plan om anders morgen nog een test te doen .
normaal tellen penstrepen niet maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen en toch nog eens een testje doen morgen
Ik zal het morgen laten weten.en bambino dat had ik idd wel eens gehoord maar tegelijkertijd ook een streep is een streep.ff geduld hebben dus. (En daar ben ik heel slecht in)
Mij is verteld 'pennenstreep is niet goed, de controle streep en teststreep dienen even dik te zijn'. Ik heb ook eens een pennenstreep gehad en deze bleek vals positief te zijn, mijn HCG was getest onder de 5 toen.
Een streep is een streep geldt vaak niet voor dunne pennestreepjes. Die ontstaan vaak veelal ook na afleestijd namelijk! De teststreep moet echt even breed zijn als de controlestreep, pas dan mag je de test als positief beschouwen. Ik zou je anders willen adviseren de Kruidvat 2 voor 5 euro te proberen of de duurdere CB Digitaal (geen gedoe met streepjes).
Een pil met 1 soort hormoon welke ook vaak tijdens borstvoedingsperiodes gebruikt wordt. Ik heb zelf Desorgestel. Dat is ook een minipil.
Kruitvat 2 voor 5 zijn idd ook fijn.deze streep zat er al tijdens de afleestijd vandaar dat ik ff twijfel.normaal heb ik een blanco test of een normale streep. Een kleine zal zeker welkom zijn maar zat nu ff nog niet in de "planning".druk zat zo met een dreumes en peuter.
Ik slik niet voor niets de pil.maar dat is vooral uit financiële en praktische redenen. Jammer is het wel.we willen graag nog een kinderen alleen willen we even wachten nog. Ik had gewoon wat last van wat dingen (hoofdprijs, gevoelige borsten,misselijk )waardoor ik even zeker wilde weten of ik wel of niet zwanger was.
Kon altijd je wat teleurgesteld was he daarom mijn vraag, sommige vrouwen hoopten toch stiekem op een zwangerchap anderen ijn opgelucht, want soms weet je ook niet in zo edn gevallen hoe te reageren als buitenstaande. Een tweede komt wel wanneer de tijd rijp is he 💋
Dat klopt,en we hebben al 2 meiden,3 en 1 jaar nu. Ik zie trouwens dat je zwanger bent,gefeliciteerd!