zorgen over lengte zwangerschap

Discussion in 'Zwangerschap' started by Kim Jonas, Dec 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ik ben volgens mijn cyclus 8 weken zwanger en volgens mijn echo vandaag 6.5 weken
    Het embryo was vandaag 7.4mm vorige week bij de echo 3.5 mm toen zei de gyne dat het overeen kwam met 6 weken en nu vandaag met 6.5 weken(had vandaag wel vervanger)
    Ik maak me serieus zorgen nu over de zwangerschapsduur...

2. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    het kan goed zijn dat je cyclus langer is geweest dan het op papier zou zijn.
    Bij mij was ie de ene maand 4 weken, dan weer 5 weken en dan weer 6 weken. En tijdens zwangerschap bleek het 5 weken te zijn geweest.

3. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Zoals je ziet mijn banner dat ik 6 weken zo ver ben, maar die kan ik nog niet zeggen of wel zo is, want toen ik naar VK ging voor afspraak maken zei dat ik 4,4 weken zo ver was terwijl ik had gezegd 5 weken en 1 dag geloof ik. Dus ik had op 22 aug gerekend en zij (assistente) 25 aug. Dus ik wacht wel eerst op de echo op 21ste. Want ik had op eerste menstruatiedag getelt op 25 dagen Cyclus.

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Kan ook voorkomen dat je verderop in je zwangerschap wel weer goed loopt. Niet alle groei verloopt volgens het boekje en dat hoeft geen probleem te zijn

5. Ik weet ni sorry,
    Ik heb een slecht voorgevoel dit keer,
    heb duidelijk mijn ei gevoelt en dat liep volgens men cyclus
    Ik was ook pas gestopt met de pil en direkt raak maar heb de 15de nov men ei gevoelt,dan hebben we geklust (was trouwens de enige keer) omdat we ni direkt zoiets hadden van er is haast bij maar t was toch raak
    dus ik weet wanneer prutske gemaakt is
    :oops:

6. Heb mijn banner volgens echo gezet,kan ik zien of het bij de volgende controle terug verschilt he
    gisteren volgens echo 6 weken en 5 dagen...kom ik uit op 16/8...en volgens cyclus 08/08/08...

7. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,996
    0
    0
    Maak je geen zorgen, dit had ik namelijk ook. Toen ik naar de echo ging dacht ik dat ik 8 weken was,maar die vrouw vertelde me dat ik 7 weken was. Vorige week hadden we onze termijnecho, en was ik opeens een week verder.. snap je hem?

Maak je geen zorgen over een tijdje is je baby groter en kunnen ze hem

8. Samama

Samama Niet meer actief

Het kan zijn dat je eisprong wat later was dan normaal, waardoor je minder lang zwanger bent...
    Als ik jou was, zou ik de lengte van de echo aanhouden en weer een volgende echo afwachten wat je daarop ziet.

9. ja maar het is dat ni alleen hoor,
    had hier al ergens gezet dat ik ook roze verlies heb, vandaag zelfs wat meer bloed,ben zo berzorgt he pfff
    gisteren op de echo was alles oke en t hartje klopte...maar ik heb er geen vertrouwen meer in :cry:

Share This Page