Wat scheelt mij nu weer? Vreemde kwaaltjes...

Discussion in 'Zwangerschap' started by , Dec 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Sinds kerstavond ben ik niet goed. Ik heb continu maagzuur, moet hoesten (heb ik van mn dochter en van de kou denk ik gekregen) Maagpijn, en gisteren lag ik te rillen in mijn bed. Bovendien (wat ik erger vind) heb ik nu harde buiken en moet ik daarom magnesium nemen. De vroedvrouw vond het niet goed dat ik nu al harde buiken heb, ze vind het nogal snel.

Ik weet ook dat er niets boven een bezoek aan de dokter staat, maar daar raak ik sowieso even niet. Ik kan namelijk niet autorijden, wou wel graag mijn rijbewijs maar dat kwam er nog niet van.

Wat denken jullie hiervan?

2. babytje

babytje Bekend lid

Jan 9, 2007
    926
    0
    16
    misschien een buikgriepje?

3. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik zou toch contact opnemen met de verloskundige of huisarts, en je even laten onderzoeken. Er is vast wel iemand die je even kan brengen.

4. Niet meer actief

Ja wij wonen niet bij familie in de buurt... De enige mensen hier in de buurt zijn mn schoonouders en die zitten in Tienen (heel ver van hier om te werken bij mn man zijn broer) Ik heb het tegen mn man ook al gezegd en die kan niet weg op zijn werk zegt hij. Hij gaat we magnesium halen na het werk dat had de vroedvrouw aangeraden tegen harde buiken. Pf heb nog nooit zo veel harde buiken gehad ook vorige zwangerschap niet.

5. Niet meer actief

Ik probeer nog eens te bellen naar de schoonouders. De baby voelde ik gelukkig net nog!

6. Niet meer actief

Nee kan niemand bereiken :( Kan zijn dat het door mn spieren komt ofzo... Want magnesium helpt tegen spierkramp of zoiets hoorde ik? Heb het wel vaak als ik me recht zet, mss omdat ik mijn buik dan opspan?

Hoop maar dat het goed gaat daarbinnen, heb verder geen problemen en ook geen bloedverlies. De baby beweegt ook veel de laatste 2 dagen, gelukkig maar.

7. Riana

Riana Lid

Dec 7, 2007
    30
    0
    0
    Kleuterjuf
    Wie heeft jou die magnesium voorgeschreven en welke magnesium neem je?

Nu volgens mij heb je gewoon een griepje hoor

8. Niet meer actief

Magnetop (poeder om in water te doen 1 per dag) de vroedvrouw zei dat ik dat moest nemen

9. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

May 14, 2007
    762
    0
    0
    Ik zou zeggen veel rust nemen an anders de vroedvrouw laten KOMEN!

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    ja of de dokter laten komen.
    MOeten ze doen lijkt me als je niet daar naartoe kan gaan.

Het is natuurlijk rot dat het tweede kerstdag is. Want anders kan je zelfs de apotheek je medicijnen thuis laten bezorgen. Moet de verloskundige of dokter gewoon even bellen naar de apotheek.

Sterkte en hoop dat het alleen maar een griepje is. Daar kan je ook harde buiken van krijgen. Ik had dat ook eens in de zwangerschap. Toen had ik beetje koorts van de griep en op de verloskamers zeiden ze dat het daardoor kwam. Dus toen ik paracetamol had ingenomen was het eventjes daarna weg de harde buiken.

11. Niet meer actief

Heb nog eens gebeld naar de gyn ook nu, zij zei ook magnesium nemen, eventueel een buscopan en dan moet het normaal beteren. Op 16 weken kunnen zij er nog niet veel aan doen zei ze ook, maar ik moest me niet teveel zorgen maken.

12. Niet meer actief

Ben gisteravond naar de dokter geweest. Ik had heel de dag zo een pijn ter hoogte van maag en darmen. Blijkbaar kon hij toch niks vinden, misschien stress in combinatie met groter worden baarmoeder waardoor deze drukt op de andere organen. Ik dacht altijd dat dat pas later kon, maar de dokter zei geen enkele zwangerschap kan je vergelijken. Goed heb homeopathie voorgeschreven gekregen.

13. babytje

babytje Bekend lid

Jan 9, 2007
    926
    0
    16
    hopelijk voel je met dat middeltje snel wat beter! beterschap

Share This Page