zorgen over mijn vrouw

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Frank1979, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik had ook erg pijnlijke tanden. Ik ben veel met de groene sensodinetandpasta gaan poetsen en dat helpt. Als de pijn soms ergens terugkomt smeer ik het op debtand. Helpt me echt.
    Hoop dat het snel beter gaat met je vrouw.

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Frank, hagt ook af hoeveel je vrouw woog voor de zwangerschap. als het 60 kg was en ze is afgevallen terwijl wel goed eet en niet overgeeft dan is wel iets om zorgen te maken, als het 160 was dan moet je juist blij ze dat ze afvalt :)
    bij zwangerschap werkt hele proces anders dan ervoor, zo lichaam gaat zelf reguleren wat voor gewicht nodig is om kindje gezond te wereld brengen.

Sommige vrouwen afvallen juist of juist meer dan 20 kg toenemen, sommige maar 8-11 kg. Zolang kindje op groei is en baarmoeder ook is nergens zorgen te maken.

Tanden etc- vaker naar mondgygieniste zou ik zeggen! en zwangerschapsvitaminen drinken en veel verzorgen je tanden: met ragers 2 keer per dag en minimaal 3 keer poetsen elektrisch 3 minuten per dag per keer...

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Dit dus! Hier zelf ook overgewicht en tijdens de zwangerschap 16 kilo afgevallen. Zolang je vrouw gezond en normaal eet kan dit helemaal geen kwaad. De baby pakt toch wel hij/ zij nodig heeft

Deel Deze Pagina