Mijn jongste zoontje is nu ruim 7 mnd. Met 8wk spiraal laten plaatsen maar nooit zonder bloed geweest. Paar weken geleden eruit laten halen voelde me er niet fijn bij. Meer klachten met dan zonder 15sept ziek van vakantie teruggekomen bijna uitgedroogd door diaree . De vloek van de farao ook el genoemd. Die week 2 lichtpositieve testen in hand. Daarna omowit. Maar tot op de dag van vandaag groeit mijn buik.. Maar testen negatief. Ik vind het vreemd. Ik had zelfs het gevoel vandaag dat ik mijn buik voelde bewegen.. Zouden het dan echt mijn darmen zijn ? Ik voel gewoon soort schopjes als mijn handen erop liggen. Maar testen zijn echt omowit. Met spiraal eruit halen geen echo gehad. Maar lijkt mij tocg dat ze met eendenbek ook zien als er iets zat?
Moeilijk te zeggen. Ik zou bij de huisarts bloed laten nemen of toch eens een echo vragen. Mij lijkt het dat je negatief kan testen als je al meer dan 3 maand zwanger bent omdat het hcg dan weggaat en de placenta de functie overneemt. Dus als je zwanger zou zijn, lijkt het mij dat je al verder bent dan 12 weken aangezien je ook eventueel beweging voelt. Ik zou voor alle zekerheid eens een afspraak maken. Groetjes
Afgaande allereerste zeer lichte test zou het 17wk zijn.. denk niet dat huisarts bloedtest doet hier.ik wacht denk nog even af of de beweging meer word. Mischien zijn het echt de darmem...
met 22 weken had ik voor de grap eens getest en hij was dik positief nog hoor... lijkt me niet dus, maar je kunt altijd een bloedtest/echo vragen
Ja dit kan rond de 16e week Maakt je hcg plaats voor andere hormonen waardoor je hcg zo laag kan worden dat het met een gewone test niet meer meetbaar is ik zou dit aangeven bij je huisarts en om een echo vragen
Ik ben tot 29 weken zwanger geweest zonder dat ik het wist ( met 16 weken getest voelde me raar maar negatief) mja ik werd ook elke maand braaf "ongesteld" Mevrouw lage tegen me rug aan net als dit kindje dus had geen buik en voelde niks ( placenta ook voor) alleen vreselijke rugpijn ( trapte blijkbaar tegen me rug aan . Echo zou uitsluitsel geven
Als je buik dikker wordt nadat je zo ziek bent geweest op vakantie lijkt het mij sowieso wel een goed idee om eens langs de huisarts te gaan. Misschien heb je wel wat anders opgelopen (een parasiet of zo)... Met een eendenbek zien of iemand zwanger is is lastig, maar denk niet dat de huisarts daar naar kijkt...
Lijkt mij ook niet dat het kan, maar om duidelijkheid te krijgen zou ik gewoon even langs je huisarts gaan of vragen om een echo. Dan weet je het pas zeker
Ja het kan.... maar is uiterst uiterst zeldzaam. In een enkel geval zit er bij een vrouw geen hcg in de urine, maar het zit altijd wel in het bloed. Maar nogmaals, dit is uiterst zeldzaam. Ik zou nog wel even langs de ha gaan, zeker aangezien de eerdere ziektes. Kunnen ze gelijk je bloed checken. Succes
HCG wordt niet laag en verdwijnt echt niet hoor. HCG blijft gewoon aan de hoge kant, maar stijgt op een gegeven moment niet verder. Je test daarom gewoon de gehele zwangerschap duidelijk positief. Zie hier de HCG waardentabel en zie hoe hoog het blijft: Hcg-waarden tabel | Mens en Gezondheid: Zwangerschap TS, laat gewoon een echo maken of doe een bloedtest. Ik voel ook wel eens een soort van schopjes, maar ik ben echt 100% niet zwanger. Bij mij zijn het mijn darmen en die voel ik soms ook zelfs bewegen als ik met mijn handen op mijn buik voel.
Groeiende buik en bubbelende darmen hoeft niet automatisch op een zwangerschap te duiden. Het kan ook gewoon een spastische darm of iets anders met je darmen zijn. Conclusie: alleen de huisarts zal je duidelijkheid kunnen verschaffen in dezen.
Ik heb voor de lol eens een testje op mijn werk gedaan toen ik 32 weken was maar die was gewoon vet positief.
Is je ontlasting wel normaal? Klinkt alsof je een beestje hebt opgelopen op vakantie. Dat zou al je klachten, incl. neg. testen verklaren.... Zou zeker langs de huisarts gaan.
Ik heb dit een tijdje geleden ook gehad. Enorme beweging in mijn buik alsof er een baby aan het schoppen was. Zag m'n buik bewegen en ook mijn man kon de 'schopjes' voelen. Na negatieve test even op Google gekeken en het schijnt dat veel meer mensen dit weleens hebben en dat het gewoon je darmen zijn. Maar als je twijfelt of ongerust bent dan moet je gewoon even de huisarts bellen.
Ik denk dat het onmogelijk is maar ik snap dat dit je bezig houdt. Maandag even de huisarts bellen en uitleggen, misschien dat je dan een echo kan krijgen.
ik wacht het nog eventjes af. mocht er echt iets inzitten dan word de buik wel dikker en de beweging ook meer.. als dat niet gebeurt dan weet ik denk ik genoeg. ( ben wel onder mri geweest vorige week dus dat zal niet ten goede zijn geweest mocht het zo zijn ) ik heb nu 2 zoontjes. weet wel hoe het voelt om zwanger te zijn maarja het is toch bij elk kindje anders. mijn buik staat niet strak ofzo. wel gewoon slap. en dat vind ik niet zwanger.. mischien zit er een menstruatie dwars die niet doorkomt