Ook ik mag goed nieuws melden! Vruchtje was 7.3 mm en er klopte een mooi hartje! Superblij en voel me zo gezegend! Ben alleen wel een paar dagen teruggezet, 6 wk 4 dagen vandaag.. xx
Oh maanvlinder wat fijn om te lezen!!Ik denk dat ik ook een paar dagen ga teruggezet worden op mijn eerste echo maar das niet erg. Als het hartje maar klopt Heb je het ook gehoord of was het enkel gezien?!
Kat80, sorry zie je bericht nu pas! Alleen hartje gezien. Vk vond het te vroeg om te luisteren vanwege de straling. Jij inmiddels ook je eerste echo gehad, gefeliciteerd!! Yantje, wat lief dat je het vraagt! Ja gaat goed, 2 echo's verder en alles gaat goed! Hoe is het met jou? X
Mooi! Dat het goed gaat. Ik ook 2de echo inmiddels gehad, zag er ook allemaal normaal uit dus alweer iets meer vertrouwen dat het goed gaat. Binnenkort de combinatietest dus weer spannend!
Goed dat te lezen yantje! Heel fijn . Wanneer heb jij de combinatietest? Ik volgende week woensdag.. idd heel spannend..
Het was een moeizaam onderzoek, eerst een te volle blaas, moest ook tijdje wachten liep nogal uit dus ik voelde hem steeds meer op spanning komen, hihi. Maar na 2x gelost te hebben pfeww was het nog niet goed te zien dus moest het verder inwendig. Ach ja laatste tijd wel wat gewend. maar de nekplooimeting was goed! Verder zag het er voor nu allemaal normaal uit. Alleen de laatste meting was weer lastig, hoe groot t is, dus moest weer even terug wachtkamer in, in de hoop dat t daarna beter lag, was in slaapfase zei ze. Duurde daarna nog even voordat ze de goede meting had, die uiteindelijk uitwendig lukte. Maar goed nog even de bloedtest afwachten, maar de 1ste helft is in ieder geval goed. Totaal bijna 2u binnen geweest maar dat was het wachten wel waard.
Jeeeetje Yantje pittig onderzoek zo al met al! Wanneer krijg je de uitslag van de bloedtest? Maar superfijn dat in ieder geval de nekplooi goed is! Termijn konden ze bij mij ook niet goed meten maar vond ze ook niet zo belangrijk. Wel gaaf he om het weer te kunnen zien.. verliefd! Haha. Oh Friezin wat ontzettend spannend! Ga duimen dat alles goed is voor je! Laat je het even weten? Xxx
Termijn was bij mij wel belangrijk anders werd het onderzoek niet goedgekeurd zei ze. Bloedtest duurde een weekje zei ze voordat ik de totale uitslag krijg. Inderdaad weer mooi om te zien, vanaf het moment dat ze zei dat nekplooimeting goed was en het hartje ook daarna is het toch wel weer genieten van wat je ziet. Friezin jij ook succes vandaag enne het verloopt niet altijd zoals bij mij hè, mijn baarmoeder lag nu meer gekanteld vandaar dat het uitwendig bemoeilijkte, bij mijn eerste ging het wat soepeler, gewoon echo via de buik en toen ook een mooie uitslag. Maar spannend dat is het gewoon.