slapen op een aerosleep

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Yukl, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik heb zaterdag de aerosleep van zoonlief gewassen en niet meer terug gedaan op zijn matras. Puur als experiment eigenlijk om te zien of hij dan beter zou slapen. Het tegendeel bleek echter waar; hij ligt al een paar nachten ontzettend te spoken. En pas vanavond bedacht ik me dat dit is sinds die aerosleep van bed is gegaan! Dus ik heb hem zojuist weer terug gelegd en hij lijkt eindelijk weer in een diepe slaap te zijn gevallen.

Toch zal die aerosleep er over een tijd af moeten als ie naar een ander bed gaat. Ik neem aan dat meer ouders van dat ding zijn afgestapt en vroeg me af of dit herkenbaar is? Het is neem ik aan en hoop ik een kwestie van wennen? Hij heeft namelijk echt ontzettend ruk geslapen de laatste 3 nachten, ik denk dat manlief wel 10 keer bij hem is geweest.

2. Joepie25

Joepie25 Actief lid

4 dec 2008
    112
    1
    0
    Ik heb het nog niet eerder gehoord. Hoop het niet want hier slaapt ze ook op een aerosleepmatras. Ik hou haar wel tot haar 3e erin:)

3. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Yukl volgens mij heb je ook een aerosleep voor op een 1persoons matras...

4. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Hier ook.
    Mijn zoontje sliep ook slecht toen de aerosleep eruit was (was naar zijn zusje gegaan). Hij moest er echt even aan wennen.
    Ik heb geen idee waar dat aan lag...of dat toch net wat lekkerder lag? :(

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik weet niet of je een peuterbed voor hem wil of een 1-persoonsbed....maar bij prenatal hebben ze op de site ook matrasdekken staan voor een peuterbed! Dus dan zou je altijd dat nog kunnendoen!

6. Rodi

Rodi Actief lid

20 okt 2009
    208
    0
    0
    Drenthe
    De aerosleep is voor elke matrasmaat te krijgen, ook voor volwassenen. Ze zijn wel behoorlijk duur dan.

Deel Deze Pagina