Voor de boekliefhebbers: suggesties gevraagd

Discussie in 'De lounge' gestart door Poema19, 12 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poema19

Poema19 Actief lid

16 nov 2014
    157
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi,

Al enige tijd schrijf ik voor mijzelf en voor mijn zoon blogs. Eerst gingen deze blogs over het zwanger worden, al mijn emoties daaromheen en de pijn toen het allemaal wat langer duurde. Toen ik eindelijk zwanger was, ben ik doorgegaan met schrijven. Inmiddels heb ik al ruim 70 blogs.

Als kind had ik al gevoel voor schrijven en op de middelbare school hebben diverse leraren mij aangespoord om mijn schrijftalent verder te ontwikkelen. Vanwege mijn dyslexie heb ik dit toen niet aangedurfd.

Inmiddels kriebelt het enorm om toch wat te gaan doen met schrijven. Ik zit eraan te denken om een boek te gaan schrijven en voor mij staat al vast dat het te maken zal hebben met zwanger worden en baby's. Geen informatief boek over de feitjes trouwens, daarvan zijn er al genoeg.

Graag ontvang ik van jullie suggesties. Wat voor boek willen jullie graag lezen? Welk type boek ontbreekt in de collectie van boeken over zwangerschap en baby's? Een boek met een verhaal rondom 1 of meerdere hoofdpersonen? Een boek met ervaringsverhalen?

En welke onderwerpen zie je graag terug? Vruchtbaarheidsbehandelingen, de bevalling, periode na de bevalling?

Kortom: ik ben op zoek naar inspiratie! Alvast bedankt voor het meedenken! ;)

Deel Deze Pagina