Zorgen vs Werken

Discussion in 'De lounge' started by Yil, Feb 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

Jan 4, 2013
    4,621
    1,576
    113
    Female
    het oosten
    Oja, en dan zit ts weer met de zooi. Toch maar niet :D

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

nee dan beter te zeggen. Ik ga naar bed met boek en lekkers en jij gaat voor dichter zorgen en het huishouden

3. Yil

Yil Bekend lid

Mar 16, 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Hai meiden, wat een hoop reacties van iedereen!
    Mijn man werkt hard en ik ben ook heel trots op hem en wat hij doet. Het gaat zoals sommige van jullie opmerkten bij mij inderdaad om het gevoel dat het niet gerespecteerd wordt wat ik allemaal doe als ik thuis ben. Ik zijn ogen is werken per definitie zwaarder dan thuis zijn bij je kind(eren). Hij is verder een schat van een man, maar hij doet gewoon te weinig met de kleine meid in mijn ogen. Hij komt thuis, knuffelt met haar en gaat op de bank zitten tot we gaan eten. Dan breng ik onze dochter naar boven, doe haar in bad, pyama aan en hij zorgt voor de beker melk. Na de melk breng ik haar naar boven, tandjespoetsen en naar bed. In de ochtend (als we beide moeten werken) zorgt hij wel voor het ontbijt en de lunchboxen en dan brengt hij haar naar het kinderdagverblijf.

Ik verwacht absoluut niet van hem dat hij het huishouden voor de helft doet, maar om nou de vaat te laten staan omdat ik de volgende dag thuis ben? Anyway, het heeft gisteren blijkbaar toch wat los gemaakt want hij vroeg of hij vanavond de zorg voor onze dochter op zich moest nemen. Heb hem gezegd dat hij zich morgen over haar mag ontfermen als we naar zijn ouders gaan ;)

Share This Page