Zorgen want symptomen nemen af?!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door an1977, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. an1977

an1977 Actief lid

18 jul 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik maak me zorgen want sinds een paar dagen nemen alle symptomen af. Borsten minder zwaar en niet meer pijnlijk en misselijkheid is duidelijk afgenomen terwijl ik vanaf week 6 hondsberoerd was en bijna niks binnen kon houden. De vermoeidheid lijkt ook ten einde.
    Ik heb in juli 2013 een MA gehad dus ik ben erg bang voor herhaling.
    Herkennen jullie het afnemen van deze symptomen?!

Gr. An

2. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik heb helaas hetzelfde meegemaakt als jou en bij mij waren de klachten zoals misselijkheid ook ineens over en niet meer zo moe. Maaaaar...na de 10 weken is het ook zo dat ze kunnen afnemen! Ik weet dat je zo niet verder komt dus ik zou vragen om een extra echo! Meteen regelen,wie weet zich het allemaal hartstikke goed en maak je je zorgen om niets. Gewoon gaan dus! Succes alvast en hoop dat alles in orde is.

3. an1977

an1977 Actief lid

18 jul 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie. Ik heb as donderdag mijn 2e echo. Zou ik kunnen vragen of het het eerder kan? Aande andere kant, het is nog maar 2 dagen.. Ik vind het zo eng en spannend!

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Maak je geen zorgen, dat kan heel goed hoor! Gewoon donderdag naar de echo gaan en probeer je niet zo druk te maken. Makkelijker gezegd dan gedaan dat snap ik, maar dit is echt geen reden tot bezorgdheid meis.

5. an1977

an1977 Actief lid

18 jul 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké ik ga proberen positief te blijven denken! Word ook helemaal depri van mijn negatieve gedachten.. Duimen voor een goede echo!

6. Flubje

Flubje Niet meer actief

Ah, heerlijk! Geniet ervan, over een paar weken beginnen de nieuwe klachten wel weer ;)

Maak je geen zorgen, zijn hele normale dingen! En het kan ook nog zomaar zijn dat je morgen kotsmisselijk en met pijn in je borsten wakker wordt. Dus geniet er maar van nu en eet vooral lekkere dingen nu het kan!

7. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Hoi an1977, zit precies in hetzelfde schuitje:(. Vandaag 11 weken en al drie dagen helemaal geen pijn in mijn borsten meer. Andere symptomen zoals vermoeidheid zijn bijna afwezig. Ik schiet nu helemaal in de stress (in 2012 een missed abortion gehad) ondanks twee goede echo's. Volgende week donderdag heb ik pas een volgende echo. Ik weet niet hoe ik de dagen een beetje normaal door kom. Heel veel succes met jou echo!;)

8. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hebben jullie ook andere klachten zoals bloedverlies en/of krampen??

Ik ben nog niet zover als jullie maar zit met dezelfde twijfels. Borsten doen minder pijn. Al was ik vandaag ineens kotsmisselijk en doodmoe. Ik probeer het nu ook maar los te laten.

9. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Heb ik ook gehad toen ik zwanger was van mijn zoontje, was toen ook ongeveer 9-10 weken.
    Ook onzeker ivm eerdere miskraam.

Heb toen gebeld en kon dezelfde dag nog komen voor een echo, en alles was helemaal goed! :)

Snap je heel goed, maar probeer er van te genieten en het een beetje los te laten.. Succes!

10. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Je symptomen kunnen ook best wisselen hoor. k Begrijp je bezorgdheid helemaal, heb ik ook enorm gehad. Ook borsten ineens niet meer gevoelig, niet meer overgeven, maar alles is ok!
    Succes morgen:) Komt vast goed!!

11. an1977

an1977 Actief lid

18 jul 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties! Fijn om te weten dat ik niet de enige ben die dit ervaart.. Hopelijk hoort t erbij en wisselen de symptomen zich af?
    Ik heb geen bloedverlies of krampen of andere symptomen die op een miskraam wijzen dus ik probeer t maar los te laten. Is wel moeilijk!
    Nog even en morgen weten we of alles goed is. Heel spannend!
    Jullie ook succes adria en junior!

12. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    bij mij ging het hetzelfde hoor! ineens een aantal dagen energiek en niet misselijk meer.
    Denk niet dat t je helpt, maar maak je maar geen zorgen! Het kan gewoon allemaal. De verloskundige vertelde mij toendertijd dat zolang ik mn borsten bleef voelen het ok was...nou lekker dan, want die waren ook ineens niet meer gevoelig. En zie mij banner; dat was ook onzin.
    Heel veel plezier morgen, want waarschijnlijk zie je een gezellig spruitje rondzwemmen :)
    Nog even en t verschrikkelijke eerste trimester is voorbij!

13. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Met 10 weken horen die symptomen ook al af te nemen :) Geen zorgen.
    Bovendien kan het sowiezo erg wisselen; sommige vrouwen hebben idd maar enkele weken last van iets en dan niks meer.

14. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    O wow! Ik ben net zover zwanger als to en ook minder misselijk! En wat denk je? Morgen ook een echo!!!!!
    Dacht eerst of ik soms in mijn slaap een topic heb geopend onder een andere naam!!!

Vind het ook erg spannend. Ik heb trouwens niet dat alle symptomen weg zijn. Alleen de misselijkheid. Ik moet nog wel vaak kleine beetjes eten en kan maar kleine hoeveelheden. Avondeten gaat slecht laatste twee weken... Maar wat mij vooral opvalt is in de ochtend niet meer misselijk!! Ja wel ietsje... Maar ik heb vanaf 6 weken alleen maar op de bank gehangen van de misselijkheid....

Ben erg benieuwd morgen. Succes to!!!!

15. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    En ann???

Bij mij was er dus niks aan de hand. Prachtig kindje die zelfs voor liep op schema. Mooi hartje gehoord voor het eerst en hrt kindje sloeg de armpjes voor het gezicht. Wilde niet in beeld. Wij zijn super verliefd!

Hoop dat jij ook zo'n mooie echo hebt gehad!!!

En dan genieten van het minder beroerd zijn!!!

16. an1977

an1977 Actief lid

18 jul 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi MI87, ook toevallig! Wij hebben ook een goede echo gehad! Mooi bewegend kindje gezien met alles erop en eraan, zoo opgelucht pffff!
    Wij ook t hartje gehoord, zo speciaal hè?
    Mijn termijn is verzet met aantal dagen naar 11w1d!
    20 januari weer een echo voor de nekplooimeting.
    Gisteravond en vanmorgen toch weer overgegeven trouwens ;)

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Gelukkig :D

18. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Oh gelukkig! Heerlijk he!

Ik ben ook 2 dagen naar voren gezet maar laat de banner zo staan. Zal wel blijven schommelen. Ik weet wel de preciese dag vanwege ivf maar ons kindje liep 2 dagen voor. Had er wel moeite mee vannochtend. Minder misselijk maar zeker nog wel opstartproblemen...

19. an1977

an1977 Actief lid

18 jul 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die opstartproblemen zijn herkenbaar. Hier is de misselijkheid ineens in de avond aanwezig, half uurtje na t eten.. Wat een bijzonder en raar gebeuren hè zo'n zwangerschap..

20. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ooh ik ben zo blij dit te lezen!!!
    Ik heb gisteren een soortgelijk topic geopend bij "zwanger",maar kreeg niet zoveel respons.
    Ik ben nu 9.2 weken zwanger en heb ook veel minder symptomen.
    Het doet me goed te lezen dat bij jullie alles goed was.
    Wat ik wel moeilijk vind is dat dit ons 4e kindje wordt en de andere drie keer had ik veel heftiger symptomen dan nu.
    Hierdoor twijfel ik heel veel.

Deel Deze Pagina