Hoi hoi Er zit me iets heel erg dwars en het vreet enorm aan me. Rick die kan niet mee komen op zijn nieuwe school hij luisterd niet en doet waar hij zin in heeft. Op zijn oude school waren er helemaal geen problemen en hij kon ook wel goed mee komen het was een school met maar 3 groepen en een klas van max 20 kinderen hij kreeg daar de aandacht die hij nodig had. En er liepen 3 stagieres. Op deze school zitten alle kinderen bij elkaar dus tot groep 8 hij geeft zelf elke keer al aan dat hij dat niet leuk vind en het endg vindt. Er is maar een juf en geen stagieres en hij kan en krijgt dus niet de aandacht die hij nodig heeft. De juf maakt zich ook zorgen en komt morgen voor een gesprek over rick. Ik zit hier zo mee want ook thuis gaat het steeds moeizamer en doet hij waar hij zin in heeft en we weten niet hoe het komt. We denken wel dingen zoals dat hij teveel vrijheid krijgt doordat we op de boerderij wonen kan hij gaan en staan waar hij wil. Vind het echt zo moeilijk allemaal en weet me even geen raad meer want al we praten met hem belooft hij dat hij lief zal zijn en beter zal gaan luisteren. sorry moest dit even kwijt