Van Pooh-fan tot prinses

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Kiki, Aug 22, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kiki

Kiki Fanatiek lid

Jul 8, 2005
    4,364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ja hoor, ook wij moeten er aan gaan geloven. Was ons meiske eerst nog een die-hard Pooh-fan, het is over. Van de ene op de andere dag werd ze wakker: Ilse is prinses!

Nou jullie raden het al, alles wat madame nog wil is roze of glitters of roze en glitters, de nep-prinsessen heeft ze meteen door. Niks hoor, het moeten de echte zijn, die dure van Disney :(

Voordeeltje is nu wel dat we haar perfect kunnen sturen nu, zo van: prinsesjes eten keurig hun bordje leeg - en weg is de boterham. Of prinsesjes doen tussen de middag een klein slaapje - en hup naar dromenland. En meer van die opvoedkundige omkoperijen ;) maar 't werkt wel, voorlopig.

ik kon me gelukkig vanochtend nog net inhouden om Sneeuwwitje van het kruidvat te kopen. Weer 20 euro in de tas gehouden!

Groetjes van Kiki

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ha ha, ja zo zie je maar weer..kleine meisjes worden groot.

Kwebbel

3. Susan

Susan Lid

Aug 18, 2005
    94
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Ridderkerk
    Ha gelukkig is Mandy daar nog niet mee bezig zij moet nog niets van verkleden hebben dus hou ik het nog maar zo. Ze is nu veel bezig met haar poppen. Ze speelt dan mama en haar poppen zijn dan de kleine baby (haar zusje). Ze loopt ook regelmatig met mijn borstpomp rond en gaat dan in een hoekje melk maken voor Jessica.
    Maar ja wie weet loopt ze volgende week ook als een prinses rond te huppelen. Wel leuk hoe ze zich kunnen vermaken met hun droomwereldje.

Groetjes van Susan

4. Niet meer actief

HOI HOI nou ik heb wel zo,n meisje dat al vroeg bezig is met alles wat maar met verkleden dansen en make-up te maken heeft en aan gezien ze nu 3.5 jaar is kan dit nog wat worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :) S'morgens lippenstift op als we weg gaan smiddags nagelak en gel in haar haar en komen we in de stad iets tegen dan komt ze er niet voor bij en alles wat roze is (al is het een lege doos) dat is prachtig...........
    en ik moet eerlijk toegeven ze is er vroeg bij maar ik geniet er heerlijk van en ga er ook wel een heel klein beetje in mee ;)
    groetjes hielkje

Share This Page