te vroeg getest??

Discussion in 'Zwanger worden' started by bhdrcm, Feb 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bhdrcm

bhdrcm Actief lid

Nov 5, 2009
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik heb 4 dec een curretage gehad na een missed abortion, (7weken).
    16 Jan was mn eerste ongesteldheid weer en volgens mijn oude cyclus van 26 dgn zou 10-11 Februari mijn volgende NOD worden.
    Tot heden nog niet gebloed.:)
    Ik had op 9 December een testje gedaan maar die was negatief, nu is mn vraag, kan het zijn dat ik te vroeg heb getest?:(
    Ik heb gisteren wel weer steekjes gehad aan mijn onderbuik (rechter kant) had ik ook toen ik zwanger werd.
    Ik wil me er niet te veel op verheugen maar toch hoop ik stiekem dat het wel raak is en die test te vroeg heb getest...;)
    Ik wacht jullie reacties af.

Liefsssss

2. sita80

sita80 Actief lid

Dec 10, 2009
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk dat 9 december 9 februari moet wezen
    hahah lol
    opzich moet je dan al wel positief kunnen testen
    maar het verschild ook erg per persoon wanneer iemand positief test

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Het kan zijn dat door je MA je cyclus in de war is en dat het nu wat later duurt voordat je ongi word.

Maar goed, hopelijk heb je gewoon te vroeg getest en krijg je nog een mooi posi test!

4. music4life

music4life Niet meer actief

hmm ik denk het zelf ook (te vroeg getest) ik weet het niet zeker maar ik wacht op mn ongi,, ik zit nu op cyclus dag 34 mischien dat ik 0p 36 ongi word,ik heb wel eens een 36 dagen durende cyclus gehad,,maar het rare is ik had afgelopen 3 dagen een onwijs ongi gevoel en dat is nu weg... wat denken jullie meiden? ik heb op dag 31 nog een test gedaan en die gaf neg aan

5. bhdrcm

bhdrcm Actief lid

Nov 5, 2009
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoii
    ben gewoon op 12 Feb ongi geworden hoor :(
    blijkbaar is mn cyclus ook in de war geraakt.
    maar jah nieuwe maand nieuwe kansen, mn ongesteldheid is nu al weer voorbij en over 3 dgn kan ik beginnen met klussen voor een wondertje..!
    ow ja sita idd het moest 9 februari zijn heheheh

liefss

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb na de curettage helaas 7 weken (!) moeten wachten op een menstruatie, en de keer daarna ook nog ruim 5 weken. Je lichaam kan dus heeeel erg van slag zijn. Je moet het eigenlijk zien als ontzwangeren, zei mijn huisarts toen.
    Succes.

Share This Page