Goedemorgen, ik heb even een vraagje aan u/jullie. Mn schoonzusje had vandaag de 20 weken echo en nu liet mijn vriend net weten dat de baby eruit gehaald moet worden morgen omdat bij de echo bleek dat de baby geen hersenfunctie/activiteit (hij was heel erg geschrokken en klonk dus een beetje verward dus heel precies weet ik het verder niet) heeft. Ik vind dit natuurlijk echt verschrikkelijk voor haar Maar mischien een beetje egoistisch maar 1 van de eerste dingen die dan toch door je hoofd gaat : is zoiets erfelijk? We hebben ook allebei een miskraam gehad dus ga gelijk vanalles in mn hoofd halen. Weten jullie hier mischien meer over? Alvast heel erg bedankt voor het lezen en antwoorden. Liefs van een heel erg geschrokken en bezord meisje.
hoi, de kans op erfelijkheid is heel klein. Je moet als de rust is weergekeerd nog maar eens precies vragen wat er aan de hand was. Mirjam
Dank je wel voor je snelle reactie. We hebben inmiddels verdere informatie gehad, het is zo dat de hersentjes na 6 weken gestopt zijn met ontwikkelen/groeien. Liefs mij