Wie o wie heeft De gouden tip.... Onze knul slaapt slecht.. Wordt wakker, troosten, slokje drinken aai over de bol, Knuffel, En weer slapen... Krijsen snikken huilen!!! We krijgen hem niet meer te slapen... We hebben al 5 Minuten geprobeerd te laten huilen, maar lukt ook niet..
@caruli dan is hij rustig.. Hij heeft vannacht bij ons geslapen heel lief... Zet hem Net in De box En weer huilen!
Dan heeft hij verlatingsangst denk ik. Misschien gewoon even aan toe geven, al is het maar voor de rust. Hier ook kindjes die meer knuffelig waren en aandacht wilde in periodes.
Vervelend en frustrerend Hier ook een zoontje die ( niet elke avond) wakker word huilend, snikkend in bed zit. Misschien dat hij net een nare droom heeft gehad of ergens van geschrokken is. Meestal ga ik er heen ( doe ik het licht niet aan) knuffel ik hem ff in het donker op zijn kamer. Zing ik ff zacht een liedje en leg hem daarna weer in bed. Helpt tot nu toe altijd... Doen nooit het licht aan, anders is hij dus echt klaar wakker en krijgen hem dan ook niet meer in slaap Laatst echt elk uur eruit geweest, meneer was verkouden alles zat dicht en lichte verhoging. Toen het hoofdeinde van matras iets omhoog gezet, dit hielp gelukkig. Suc6 snap best dat je ten einde raad bent op den duur. Idd net als wat caruli zegt miss verlatingsangst
Wij hebben dat gehad met onze dochter, ze was toen een maand of 7. Op een gegeven moment een stoel naast haar bedje gezet....en wachten totdat ze weer sliep.