Zorgen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door yessyca, 22 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat zouden jullie doen bij zorgen maken?

1. gewoon naar ziekenhuis gaan

2. De arts zou mij een verwijskaart geven

3. gewoon lekker afwachten tot 12 juni

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. yessyca

yessyca Actief lid

4 jan 2007
    131
    0
    0
    Nu maak ik me echt zorgen! Ben vanmorgen weer bij de arts geweest, gister was het volgens hem een urineweginfectie dus kreeg ik antibiotica van 3000!MG, moest een test doen om zekerheid te hebben dat het niet om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ging. Test negatief. Voelde ik me niet tof bij de medicatie zeker niet omdat we net op het juiste moment hebben geklust.

Ik kreeg vreselijke pijn sinds mijn eisprong, (staat wel hier ergens op vermeld). Vannacht weer niet goed geslapen van de pijn, vanmorgen terug naar de arts, door naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken, nu komt hij weer aan dat het wel eens een infectie kan zijn aan de eileiders! Ik heb netjes verzocht om een doorverwijzing naar de gyneacoloog zodat we een echo kunnen laten maken om na te gaan of er inderdaad iets aan de hand is met eierstokken of wat dan ook. Krijg ik niet :evil: Ik heb 12 juni een afspraak en dan moet ik het maar aangeven :S Heb naar het ziekenhuis gebeld en de gyn zei: Als jij zo'n pijn hebt moet de arts je wel doorsturen, aangezien je ook al hier een afspraak hebt en al een tijd bezig bent is dit een risico nemen wat hij doet. Maar als je hier moet komen moet je een doorverwijzing hebben van je huisarts! grrrrrrrrrr. Ik ben best boos en bezorgt:

* onderzoeken wijzen uit dat er GEEN infectie in mijn lijf is
    * eerder een miskraam gehad (testen sloegen negatief uit)
    * ik heb net geklust en heb kans op zwangerschap
    * antibiotica gekregen zonder aanwijzing voor infectie
    Dit zijn toch zaken wat nergens op slaat! De antibiotica heeft nergens geholpen! En nog niet door verwijzen!

Wat vinden jullie hier nou van?

2. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Goed boos worden op je arts en een verwijs eisen, als het niet helpt en je bent niet gerust op je Antibiotica gebruik dit uitspreken en ermee stoppen. Anders s avonds/s nachts bellen dan sturen ze je sneller door.

3. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Met veel pijn kan je altijd bij de EHBO van het ziekenhuis terecht. ;)

4. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Ik zou echt een verwijzing eisen zeg, het gaat wel om jou lichaam.
    Als ik jou was dan zou ik terug gaan naar je huisarts en zeggen dat je contact hebt gehad met je gyn. en dat zij/hij zegt dat je echt langs moet komen en dat de huisarts daar gewoon effe een verwijzing voor moet schrijven, omdat je gyn. daar om vraagt.

Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat het allemaal meevalt.

Groetjes Taby.

5. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Het is gewoon je recht om een verwijskaart te krijgen. Waar doet die man eigenlijk moeilijk over?
    Ik zou daar niet weggaan tot je je verwijskaart hebt. Gewoon voet bij stuk houden hoor.
    Het moet niet gekker worden met die rare huisdokters van tegenwoordig.

Succes .

6. yessyca

yessyca Actief lid

4 jan 2007
    131
    0
    0
    ben zojuist bij een andere arts geweest, wat een fijne vent zeg! Onderzoeken van urine: inderdaad echt geen infectie, dus dat je medicijnen hebt ben ik het al niet mee eens. Voelen, oke, we gaan een foto laten maken nu. Maar de foto ging niet door, omdat ik net mijn eisprong heb gehad en hij neemt het risico niet om dat te dwarsbomen. Morgen ochtend een echo! HEHE! Deze man gaf ook aan dat mijn huisarts inderdaad niet goed handelde en hij zou het ook naar hem sturen dat ik naar het ziekenhuis moet voor een echo. Ook moet ik van hem morgen een gesprek aangaan met de arts om aan te geven dat ik vol ongenoegen zit.

Nou eind goed al goed: Ik zit met de pijn en die zit ik nog even uit want morgen krijg ik wat ik wilde, een echo!

7. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Nu heb je tenminste een lekker gevoel erover omdat je eindelijk bij het ziekenhuis terecht kan. Ja niet alle huisartsen zijn hetzelfde maar je hebt er soms tussen die je gewoon niet serieus nemen.
    Fijn hoor voor je, hoop voor je dat alles goed uitpakt en je goede uitslagen van het ziekenhuis krijgt.
    Veel succes met je echo morgen :)

8. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Nou, k denk dat het wel duidelijk is dat niemand van ons denkt dat je moet wachten tot 12 juni!

Goed dat je nu toch verder kan. Gelukkig hebben we in België geen verwijskaarten nodig... :(

9. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    ik zal gewoon naar de 1e hulp gaan... dan moeten ze je wel helpen wat belachelijk zeg!
    Liefs, Geraldine

10. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Ik vind dat iedere huisarts dit soort klachten heel serieus moet nemen, je dus niet afschepen met medicijnen! Je vertrouwd het niet en je moet op je intuitie afgaan. Huisarts bellen en eisen dat je een doorverwijzing krijgt. Leg uit dat je een miskraam hebt gehad in het verleden en dat je geen risico's wil nemen.

Weet waar je voor staat en zeg die beste man/vrouw maar eens goed de waarheid. Ik word er zelfs boos van! :evil:

Succes

11. sevgul

sevgul Lid

21 feb 2007
    64
    0
    0
    Ik word er zo boos van :x sjonge jonge zeg!
    Een huisarts kun je vergelijken met een tussen persoon. Hij/zij moet je eigenlijk als jij het wilt verwijzen naar een ziekenhuis! Tegenwoordig doen ze bijna niets meer bij een huisarts. Ze schrijven alleen maar een paracetemol nou doeiiiiiiiiiiiiii die kan ik zelf ook wel kopen bij de kruidvat!
    Sjonge jonge jonge zeg!

Deel Deze Pagina