Hoge temperatuur.

Discussion in 'Zwanger worden' started by bregt, May 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bregt

bregt Actief lid

Sep 27, 2006
    399
    0
    16
    Hallo dames,

Ik zit even met een vraagje. Ik ben nu al sinds vorig jaar aan het tempen, en telkens tegen het einde van je cyclus gaat je temp omhoog. Hoog betekend bij mij hoger dan 36.5/36.6, maar nu zit mijn temp de afgelopen dagen steeds op 36.8 en hij is de afgelopen week nog niet lager geweest. Ik heb begin verleden week wel koorts gehad, toen had ik temperaturen van 38.5/39.1. Dus het lijkt me sterk dat het een nawee daarvan is. Misschien is het ook wel even handig om te vermelden dat ik pas op dag 3 van mijn cyclus zit. :)
    Heeft iemand hier misschien een verklaring voor? Of heeft iemand anders dit ook meegemaakt. Waarschijnlijk zal het allemaal wel niks zijn, maar als je altijd "lage" temperaturen hebt kijk je er wel even van op als hij maar hoog blijft. En ja, we zijn niet voor niets mensen die om verklaringen zoeken :D

Liefs Bregt

2. bregt

bregt Actief lid

Sep 27, 2006
    399
    0
    16
    helemaal niemand een tip of verklaring, of zoiets mee gemaakt? :(

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Nope, nooit getemperatuurd, heb dus geen idee.

4. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Ik heb 1 keer ongeveer zo'n situatie meegemaakt.
    Mijn basale temp is 36.8 en na ei schommelt die tussen 37.0 en 37.8.
    Toen ik al ongesteld geworden was, bleef hij boven 37.2. Normaal daalde hij bij mij op dag 2 of 3 na nod, dus ik heb het nog een weekje aangekeken.
    Op dag 9 was hij dus nog niet onder de 37.2 geweest en heb ik toch maar een test gedaan, omdat je vaker hoort dat vrouwen tijdens zwangerschap ongesteld worden. (je zou die uitzondering maar zijn)
    Maar een vette negatief.
    Ik ben in die maand (voor nod) niet ziek geweest, dus dat is het enige verschil.

Wie weet is je temp morgen gedaald... (wat bij mij dus vrij normaal was)

Ik ben na die cyclus ook gestopt met tempen.. het maakte mij alleen maar gekker...
    Zou misschien wel een tip voor je kunnen zijn misschien?

Share This Page