Ik vind ze duidelijk genoeg. Je HCG schommelt nog in het begin en het ligt eraan wanneer je getest hebt dat je urine iets minder geconcentreerd was ofzo. In ieder geval Gefeliciteerd en geniet er maar van
6&7 lijken wel iets donkerder, maar het kan ook zomaar afhangen van hoeveel je hebt gedronken, wanneer je hebt gedronken, hoeveel je zweet, etc.. Ik zou even een paar dagen niet testen, en dan weer proberen. Maar positief is positief, dus het begin is er
HCG verdubbelt sowieso elke 48 uur dus dan zie je weinig verschil als je elke dag gaat testen. Kun je nu beter een dagje overslaan en dezelfde testen blijven gebruiken. Gefeliciteerd
Idd en de bovenste is ander merk die kun je niet vergelijken. Tussen 6 en 7 zit verschil maar je moet idd 48 uur aanhouden voor een verdubbeling. Dus test je morgen dan moet je hem vergelijken met de test van de 6e.
Oké dankjewel Net ook bij de apotheek geweest en die zeiden een streep is een streep en die hoeft niet zo dik en duidelijk te zijn als bij de C. Dus ik kan er vanuit gaan dat ik zwanger ben
Oja omdat ik een medische indicatie heb krijg ik 24 oktober al de eerste echo.. Dan zou ik volgens de kalender 6weken en 6 dagen zwanger zijn
Idd testen om de 48 uur is beter, dus als je de middelste test er tussen uit haalt zie je al een veschil dat je wel degelijk ziet dat hij donkerder is! Een streep is een streep! Kan voor de leuk wel een wekenindicator doen natuurlijk! Succes ermee en gefeliciteerd!! Xxx