Buikkrampen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Yvonne, 4 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvonne

Yvonne Lid

12 jul 2006
    49
    0
    0
    Hallo,

Zal me eerst even voorstellen :D
    Ik ben Yvonne en ben moeder van 2 prachtige meiden.

Bij deze zou ik u graag een vraag willen stellen:,

Mijn eerste dag van de laatste menstruatie was op 15 november, dus verwacht ik de volgende op 13 december. En mijn cyclus is erg regelmatig.

Ik heb sinds 29 november erg véél buikkramp (soort van ongipijn) en soms steken in mijn schaamstreek en een vreemd gevoel in mijn maag (niet echt misselijk) maar ..... kan het niet precies uitleggen. Heb dit niet eerder gehad bij de vorige zwangerschappen. Ook heb ik lichte steken in mijn borsten vooral mijn rechterborst.
    Maar ik maak me met name erg druk om die buikpijn, momenteel heb ik de buikpijn met up's en down's.
    Zou u mij kunnen zeggen wat dit zou kunnen zijn?

Ik hoop van u te horen.
    Liefs Yvonne

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Yvonne,

het zijn in ieder geval je hormonen, maar of die nu bij een heftigere eisprong horen, ´gewoon´ wat heftiger bij deze cyclus of van een eventuele zwangerschap, dat kan ik je niet vertellen. Het kan namelijk alledrie. Je zult toch echt even je menstruatie moeten afwachten, voor je verder actie kunt ondernemen in de vorm van een test bv.

Groetjes Brigitte

3. Yvonne

Yvonne Lid

12 jul 2006
    49
    0
    0
    Hallo Brigitte,

Dank je voor je reactie, en indd het kan alle drie zijn.
    En eigenlijk weet ik ook wel dat ik moet afwachten maar ik heb nare ervaringen met afwachten wat betreft zwangerschappen en dit maakt me dan erg nerveus.
    Maar ik zal echt moeten wachten tot 13 dec en dan zien we het wel :D
    Zou het ook evt een verstopping (weet zo het woord niet meer hoe men het noemt) van de eileider kunnen zijn?
    Heb het toen ik bezig was om zwanger te raken 6 keer gehad, voor mijn 1ste (goed gelopen) zwangerschap heb ik 6 miskramen gehad, toen duurde het 7 jaar voor ik zwanger werd.
    Ik heb inmiddels wel 2 (3) prachtige meiden hoor (dus zwanger raken wil wel :) ) de oudste is bijna 7 en de jongste is 3 en mijn andere meisie is een engeltje. Zij is geboren met een zwangerschapsduur van bijna 26 weken.

In ieder geval we wachten het gewoon maar af, al is het zeggen beter dan het afwachten :D

Liefs Yvonne

Deel Deze Pagina