Zelfbruiner

Discussion in 'De lounge' started by Bellybell, Apr 3, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    4,804
    4,585
    113
    Nou, omdat ik in het andere topic écht door de bomen het bos niet meer zie, maar even een topic hiervoor. Voordat ik anders het hele topic volspam ;)

Mijn benen zijn echt melkflessen en hoeveel ik ook in de zon ga, alles verkleurd lekker (niet echt bruin want ben echt wit van mezelf) behalve mijn benen. Wil dus graag een zelfbruiner die nét dat witte tintje eraf haalt, dat het nét wat mooier staat onder een rokje of korte broek.

Wil iets wat makkelijk te gebruiken is, waar je geen vlekken van krijgt, en wat het liefste even blijft zitten en niet na 2 douchebeurten eraf is. Want in de zomerperiode douche ik me vaak wel 2 x per dag, dus dat schiet niet op.

Prijs is niet zo heel belangrijk, al vind ik 60/70 euro wel echt de max om het voor nu te proberen... Wie o wie heeft hier ervaring mee of kan advies geven?

2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik sfeer voor lichaam bij die van kruitvat eigen merk. Wel met hun handschoen aanbrengen voor vlekken met blote handen en bij niet goed uitsmeren gaat het vlekken maar als je daar rekening mee houd is er niets aan de hand. Ik gebruik het in de lente 2x per week en heb nooit melkflessen onder een jurkje. Voor gezicht heb ik van kruitvat eigen merk een nachtmasker en de drops van collistar. Over beide zeer tevreden al is de prijs van de kruitvat een stuk leuker.

Oh ja en een tip, vergeet je voeten en tenen niet mee te nemen ;)

Youtan likes this.
  3. siriel

siriel VIP lid

Nov 15, 2010
    5,123
    2,957
    113
    Female
    Biodermal zelfbruiner écht topspul vind ik. Ik heb ook een lichte huid en gebruik het op mijn benen. Zonder gedoe met handschoenen of weet ik wat gewoon smeren als een bodylotion.
    Ik durf het ook op mijn gezicht te gebruiken. Heel subtiel is het.

Héél betaalbaar.

Heb al veel merken gebruikt van goedkoop tot duur.
    Deze is voor mij echt héél fijn.

Screenshot_20210403-225323_Chrome.jpg

4. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

May 12, 2017
    7,933
    12,187
    113
    Je had mijn flesje al gezien hè :cool: Ik ben echt zwaar enthousiast, maar ik ben al wat getint van mezelf. Ik weet niet hoe het zit als je wit wit bent.

Attached Files:

5. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    4,804
    4,585
    113
    Jaa had ik idd al gezien... Maar had ook op die site gekeken die genoemd werd, maar echt miljoen merken en snap er echt niks meer van ;) Waarom ben jij zo tevreden met deze?

6. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    4,804
    4,585
    113
    Echt??? En ik maar kijken naar die dure van 50 euro en hoger per flesje :D Wellicht het proberen waard :)

GossipGirlxoxo likes this.
  7. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    4,804
    4,585
    113
    Oooo ook een leuke prijs... Thanks! Ik ga ff zoeken op voor en na fotos op internet. Tegenwoordig doet iedereen alles bloggen dus zal er vást iets over kunen vinden!

siriel and GossipGirlxoxo like this.
  8. Taiga

Taiga Fanatiek lid

Apr 28, 2019
    1,423
    2,211
    113
    Ik zweer voor je lichaam ook bij Kruidvat eigen merk. Wil niks anders meer!

GossipGirlxoxo likes this.
  9. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

May 12, 2017
    7,933
    12,187
    113
    Hij geeft niet af, ik had gisteren wit en van de week mijn werkjas, zat niets aan! Plus het is mega mooi egaal verdeeld. Heel natuurlijk oogt het. Mijn collega’s zaten hem ook direct te bestellen :roflmao:

10. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    4,804
    4,585
    113
    En hoelang blijft deze zitten?

11. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,496
    4,332
    113
    Female
    Ik gebruik de tanning bodylotion van Nivea. Ook prima. Ik smeer ook twee keer per week en alleen mijn benen.

Butchke likes this.
  12. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

May 12, 2017
    7,933
    12,187
    113
    Ik heb 2 keer gedoucht en het zit er nog op....op mijn handen wat minder, maar die zien af op mijn werk :|

13. Neskio

Neskio Fanatiek lid

Mar 5, 2017
    3,311
    2,677
    113
    Female
    NB
    En moet je dat dan eerst mengen met een andere bodylotion ofzo?

Cindy1977 likes this.
  14. Butchke

Butchke Niet meer actief

Ik zou als beginner, starten met een bodylotion met een vleugje zelfbruiner. Bijv. Dove
    Daar kan weinig fout aan gaan en de kleur is makkelijk op te bouwen door het vaker achter elkaar te gebruiken. Of de collistar drops voor het lichaam en deze mengen met je eigen bodylotion. Als dat bevalt kun je overstappen op een mousse of tanning lotion. Gebruik dan wel altijd een tanning mit. Niets lelijker dan van die bruin verkleurde handen/nagels:oops:

Ben zelf vaste klant bij captain tan, daar hebben ze veel keus en mooie producten. Ik gebruik zelf, naar tevredenheid, diverse producten van Fake Bake, Cocoa Brown en Marc ibane.

15. Mim89

Mim89 VIP lid

Jan 29, 2019
    10,310
    8,788
    113
    Female
    Bedoel je deze?

Attached Files:

16. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

May 12, 2017
    7,933
    12,187
    113
    Je favoriete bodylotion, druppels erbij, mengen en smeren maar! ... daarna HANDEN WASSEN :roflmao:

Neskio likes this.

Share This Page