Een wonder: moeder knuffelt baby tot leven! | WIJ.nl ik las dit op Facebook. . Ongelooflijk van die artsen maar wat een supermoeder!
Wauw, wat geweldig zeg! Wat fijn ook dat dat gewoon kon, je moet er toch niet aan denken wat er was gebeurt als ze het jongetje hadden meegenomen voor onderzoek!
Pff, even een 'traan weg pinken' momentje. Wat een wonder of niet.. Wat zal ik straks knuffelen met m'n kleine man! Moet je nagaan hoe goed dit wel niet is voor je pasgeboren kleintje.
de baby lag 2 uren op moeders borst, dan was hij dus in leven in die 2 uren? anders kan dat toch niet
Dat vraag ik me ook af. Ze zeggen dat je na 20 min zonder zuurstof al hoogstwaarschijnlijk een hersenbeschadiging hebt. Zou echt een wonder zijn als het zo is maar vraag me echt af of hij wel echt dood was en geen lage bijna onvoelbare hartslag of iets dergelijks had en of ze dat wel goed op alle manieren gecontroleerd hebben.
Wat een ontroerend verhaal.. kindje kan inderdaad niet officieel overleden zijn geweest. Denk ook een onvoelbare hartslag oid. Heel ontroerend..