Hoi Dobbel Hoop dat de wachttijd bemiddeling wat voor je kon doen. Ben zelf binnen.1 1/2 week geopereerd maar het kon zelfs sneller (antoniuszkh locatie overvecht) Sterkte en succes
Anders eens zien of je via een vrijwilligersorganisatie ondersteuning kunt krijgen? Of via kerken of kerkelijke organisaties? Ik weet zo even geen naam, maar je hebt stichtingen die bijspringen op allerlei manieren, in o.a. dit soort situaties.
nee mijn man werkt gewoon van 8 tot half 5, we wouden bij nooddagen proberen of hij dan om half 1 tot half 5 kon werken zodag de middag ik zelf zou doen (hoe zwaar ook) maar goed dat is dus geen optie, overvecht hoever is dat rijden vanaf de flevopolder?? ik kan max een uur tot anderhalf uur in de auto, met veel pijn.
Hier heb je de npv (nederlandse patienten vereniging) die je in dit soort situaties kunt helpen. En je zou het eens via de gemeente kunnen proberen (zo hebben wij via de thuiszorg een jonge vrouw geholpen met het in bad doen van haar baby en de baby elke 3 uur verschonen en aangeven zodat ze borstvoeding kon geven) Zij had gewoon een man die werkte en wij hebben haar zo een kleine 2 maanden geholpen. Je kan het altijd proberen natuurlijk
Is dit niet iets voor je? Zit volgens mi nog bij je in de buurt ook. http://www.huishouderij.nl/page/gezinshulp-huishouding-en-meer- En volgens mij kan je deze kosten van de belasting aftrekken.
gemeente inderdaad zouden we ook eens kunnen bellen, kijken of hun kunnen helpen met een oplossing. thnx. wel fijn veel meedenkende dames hier, thnx,
als het geld kost ook al is het aftrekbaar kan het niet we moeten dan alles inleveren bij de bewindvoerder voor de boedel, we leven van 50 euro per week ex luiers daar hebben we weer een ander potje voor, maar al met al wordt het nu weeer even heel moelijk, door alle reiskosten, terwijl we ons weer aardig zelf konden redden, dus het kan gewoon geen geld kosten, bewindvoerster wil (mag volgens haar niet) nergens aan mee werken.
Ik wilde ook net zeggen kun je niet eens vragen op de psz of er iemand is die hem mee wil nemen, moeders of 1 van dejuffen. De juf hier doet dat ook gerust bij ons, die woont dan ook erg dichtbij maar vragen kanaltijd.
we wonen hier buitenaf, de rest allemaal in het dorp, maar we wilden de juf inderdaad gaan vragen wie het dichtbijzijnde woonde, en dit voor noodgevallen vragen, maar ik hoorde net zo goed nieuwds, dat ik aankomende donderdag al naar de neurochirurg mag ipv 27 september, dat versneld de boel al met een dikke maand, zooooooo blij nu.
Ik wilde net zeggen, verzekering bellen of ze kunnen bemiddelen in wachttijd. Proberen extra dagen psz te krijgen en de gemeente bellen of er nog een potje is voor kosten opvan Kdv. Vroeger kon je kindje in zo'n situatie naar het Kdv op medische indicatie. Hoe het nu zit met de bezuinigingen weet ik niet.
nou zoals ik schreef mag ik in eens donderdag al terecht, heeel blij viel iemand uit, en toevallig belde mijn man, dus echt mazzel. ja na de operatie neemt hij zorgverlof op. psz. als alleen 3 ochtende per week in mijn buurt, smiddags is het niet, tis een gehugt waarik in woon, en dan nog buitenaf ook, 3.5 km heen naar de psz. maar ik mag met de morfine geen autorijden enook fietsen wil nu niet. helaas. maar ga manlief de tip van de gemeente geven, hopen dat dat wat oplever. deze hele week is hj onder de pannen, volgende week heb ik pas een probleem, dus heb nog een paar dagen om wat te vinden.
De gemeente is vaak ook goed op de hoogte van instanties of (vrijwilligers)organisaties die je hierbij ook kunnen helpen, als zij er vanuit WMO of bijzondere bijstand geen potje voor hebben. Laat je man daar dus naar vragen als ze aangeven dat jullie geen recht hebben op bestaande regelingen!
Misschien zou je een welzijnsorganisatie in de buurt kunnen bellen. Zij weten vaak ook waar je moet zijn en waar je eventueel recht op hebt. Succes
Wat fijn dat het do al kan Mocht je nog wat info willen mag je me pben (afgelopen feb geopereerd) Heel veel sterkte en beterschap