Dit was exact mijn gedachte. Erg jammer. Ligt blijkbaar aan wie er reageren. Ik kan me voorstellen dat als je een ingreep krijgt en je van te voren weet dat het flink pijn kan doen het fijn ia om iemand om je heen te hebben. Helemaal als je kinderen over de vloer hebt is het fijn als ze uit handen worden genomen. Ik snap dus heel goed dat je baalt. Hoop dat je iemand anders kan vinden. Sterkte met de ingreep en herstel.
kan me heel goed voorstellen dat TS haar man erbij wil hebben voor en na de operatie, vind ook dat de werkgeven best een dag vrij had kunnen geven hiervoor. ik ben zelf meerdere keren aan t een en ander geopereerd of naar t ziekenhuis gemoeten. en mijn man is altijd met me mee gegaan, ik vind het ook erg fijn als er iemand bij mij is en ik niet alleen hoeft te zijn. als we naar de Eerste hulp moesten of vanwege opname of operatie hij gaat altijd mee. en het werk van hem vind dat goed, maakt daar geen probleem van. wij zijn daar erg blij mee dus TS ik vind je geen aansteller en snap hele goed dat je je man erbij wil hebben. hopelijk kan je iemand anders regelen, je moeder of een vriendin of zo. sterkte met de operatie