super irritant.. is er een andere manier om tel snel op stil te zetten... los van vliegtuigmodus? Wil wel zien dat iemand belt, berichtje stuurt maar geen geluid.... Iemand de ultieme tip?
Dat is vervelend. Misschien via de niet storen functie? Daar kun je van alles in aangeven wat je wel en niet wilt. Snelkoppeling via het maantje. Uitgebreide keuze opties via instellingen -> niet storen.
Als vanaf onderen naar boven swiped krijg je dat aanpasbare menu. Daarin kun je belvolume en scherm helderheid aanpassen met die schuifjes. Als je die van het volume helemaal naar beneden schuift, staat het geluid uit. Dan zie je een streep door het speakertje staan.
Helderheid zie ikwel maar helaas geen volume icoontje QUOTE="iMoeder, post: 21499607, member: 99710"]Als vanaf onderen naar boven swiped krijg je dat aanpasbare menu. Daarin kun je belvolume en scherm helderheid aanpassen met die schuifjes. Als je die van het volume helemaal naar beneden schuift, staat het geluid uit. Dan zie je een streep door het speakertje staan.[/QUOTE]
Heeft je iPhone de laatste iOS? Ik bedoel dit menu: Je kunt hier knoppen aan toevoegen of weghalen. Daarvoor ga je naar Instellingen, dan naar Bedieningspaneel, en dan klikken op 'Pas regelaars aan'.
Druk 3 x achter elkaar op de home button (snel drukken) Er verschijnt dan rechtsonder een “knopje” in beeld. Druk daarop en er verschijnt een menu. Druk op “apparaat” en je kan van alles instellen (ook je geluid) Edit; je krijgt het menu weer weg door weer 3 x snel op de home button te drukken
Bij mij verschijnt er niet de optie ‘bedieningspaneel’.... misschien heb ik oudere iPhone? Volgens mij de 6s QUOTE="iMoeder, post: 21499689, member: 99710"]Heeft je iPhone de laatste iOS? Ik bedoel dit menu: Je kunt hier knoppen aan toevoegen of weghalen. Daarvoor ga je naar Instellingen, dan naar Bedieningspaneel, en dan klikken op 'Pas regelaars aan'.[/QUOTE]
[/QUOTE] Dan zit je nog op iOS 10 en moet je em even updaten. Dat is sowieso veel veiliger en iOS 11 zitten veel mooie verbeteringen in! Altijd verstandig om eerst even een back-up te maken: https://support.apple.com/nl-nl/HT203977 Vervolgens ga je naar Instellingen, Algemeen, Software-update. Daarna heb je dan ook dit bedieningspaneel en daar zit een schuifje voor volume standaard in.
Hoe is het knopje defect? Als hij terugveert zeg maar, dan kan het ook zijn dat er wat stof tussen zit. Met een (Schone) tandenborstel bv kun je het dan voorzichtig wegborstelen.