De titel zegt het al. Morgen om half 9melden voor in te leiden krijg gel om te verweken en zo gaan ze verder. Hoelang duurde het bij jullie voordat je echt je kindje in je armen had
Ik heb geen gel gehad. Ik had 1 cm ontsluiting en dus gelijk vliezen gebroken. Eerste kindje duurde 5 uur en 42 minuten. Tweede kind zelfde verhaal duurde 6 uur en 15 minuten. Vriendin moest wel ingeleid worden door eerst te verweken. Ook zij is dezelfde dag bevallen. Bij de eeste heeft het ongeveer 10 of 12 uur geduurd geloof ik. De tweede bij haar ook hetzelfde verhaal ook eerst verweken e.d Heeft 4 uur geduurd. Weer een ander die ik ken. Ook eerst verweken. Die deed er een paar dagen over. Je kunt er niets van zeggen. Het is maar net hoe je lichaam het oppakt. Succes in elk geval. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.
O inderdaad zegt dus niets. Ja ze zeiden max 3dagen. Word nu wel zenuwachtig. Bedankt voor je duidelijk antwoord. Vond je het meevallen of tegen vallen?
Bij mij gingen ze niet met gel verweken maar met tabletjes. Heb om 7u en om 13u tabletjes gehad, om 17u was er niks veranderd en wilden ze me voor de nacht naar huis sturen om de volgende ochtend weer verder te gaan. Vanuit het niets begon om 17.20u (gelukkig nog in het ziekenhuis!!) een weeënstorm en 44 minuten later ben ik bevallen van mijn zoontje.
1e dag deed niet veel, had 0 ontsluiting en baarmoedermond was nog potdicht. Na de nacht (had roesje gehad om te slapen) had ik 3cm en zijn die ochtend mijn vliezen gebroken....(dan had het nog een dag kunnen duren...maar helaas werd een spoed ks omdat zijn hartslag weg viel bij het breken van de vliezen) dus half uur later was ik mama.... vriendin van me had hetzelfde 0 ontsluiting of verweking...die was binnnen 5 uur mama na inleiden...ging enorm hard! weeen stormpje gehad.........
Ik vond de inleiding meevallen. Mijn vriendin vond de eerste inleiding vreselijk. Maar dat komt meer omdat ze direct weeén kreeg maar iedereen haar vertelde dat dat echt niet kon. De tweede vond ze goed te doen.
Jeetje, Lijkt me ook bijzonder, om al te weten dat je binnen nu en aantal dagen je kindje in je armen hebt! Waarom word je ingeleid als ik vragen mag? Succes ermee, en toch ook veel plezier!
Ik lig al drie dagen in het ziekenhuis en heb inmiddels drie hormoonveters gehad, maar nog bijna geen ontsluiting... Hier schiet het dus niet op en pffffffff wat is dat frustrerend zeg.
Awh dat is echt Baalen caro. Kunnen ze er niets anders aan doen? Ik hoop dat ej snel reactie erop gaat krijgen
Ik had gebroken vliezen maar kreeg geen weeen. Ik ben 's ochtends vroeg ingeleid en om 21.30 werd ze geboren.
Ze hebben zaterdag eerst geprobeerd een ballonkatheter in te brengen, maar dit is mislukt. Viel er na een paar uur alweer uit en het inbrengen was een heel gedoe omdat mijn baarmoedermond begon te bloeden. Toen dus de hormoonveter en vandaag de derde gekregen. Als blijkt dat de ontsluiting morgen niet voldoende is, dan denk ik dat het een keizersnede gaat worden. Ik ben er echt zo zat van! Ik voel ook helemaal niets, geen krampje of wat dan ook. Vanmiddag wordt het plan van aanpak besproken, dus ben benieuwd. Hopelijk gaat het bij jou allemaal sneller Joon. Succes!
1e bevalling ingeleid 41+5 weken Ingeleid dmv een hormoonveter, omdat ik nog geen ontsluiting/verweekte baarmoeder had. Volgens de arts die de hormoonveter inbracht moesten we heel veel geduld gaan hebben, omdat het volgens haar wel eens een lange bevalling kon worden..... ..... niet dus! ze zat er goed naast 9:00 inbrengen hormoonveter 12:30 eerste wee (gelijk weeenstorm) 16:30 baby op de buik
Pfff kan me voorstellen dat je er klaar mee bent Sterkte en succes nog verder, ik hoop dat jullie de kleine snel in de armen mogen sluiten!
Bij de geboorte van onze tweeling werd ik ingeleid. Een zwangerschap van 38 weken is dan de max. Aangezien onze mannen niet uit hunzelf kwamen, kregen we hulp via inleiding. Op maandag gelzetpillen (3). Na de 3e zetpil wel krampen die ervoor zorgde dat ik van de 2 naar 3 cm ging. Thuis de slijmprop verloren. Volgende dag om 8:00 uur in het ziekenhuis melden, 9:30 uur aan infuus en werden de vliezen gebroken. Om 10:00 uur infuus tandje hoger, giga weeenstorm, 1o cm ontsluiting om 15:15 uur. Uur geperst, lukte niet, vanwege de druk van beide hoofdjes, keizersnede en om 16:17 uur en 16:18 uur onze mannen geboren. Helaas eerst nog hechten en ruim een uur op uitslaapkamer voordat ik eindelijk onze mannen vast mocht houden.
's ochtends 07:00u gel. Om 12:00u weer geloof ik. Om 18:00u eerste wee (heel licht),om 23:00u vliezen gebroken, toen werd het heftig. 03:00u volgens mij infuus met weeopwekkers (maar weet ik niet zeker, kan ook eerder of later zijn geweest) Om 18:00u bevallen.
Woensdag ochtend ingeleid dmv soort tampon... Vrijdagmiddag pas bevallen.. Donderdag 1 cm weer tampon... In die nacht voorween gehad, vrijdag ochtend 2 cm toen werd er besloten vliezen door te prikken en aan bet infuus gegaan. Toen ging het snel!