Fikse buikgriep en eventuele terugplaatsing wel of niet doen

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by ZoWelkom84, Nov 5, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

Apr 1, 2015
    2,820
    636
    113
    Hallo meiden,

Ik heb even jullie advies en eventueel ervaring nodig.

Afgelopen woensdag heb ik een punctie gehad. Donderdag voelde ik mij met het half uur slechter. Ik was enorm bang voor overstimulatie (20-30 follikels rechts en links 10-15). Dus HA gebeld en moest langs komen, DD zei dat ik naar gyn moest voor een echo dus werd doorgestuurd naar zh. Bij HA begon ik over ge geven bleef gaan.. eenmaal in zh bleef het gaan, kreeg er buikloop bij 🙈 Was een gezellige boel. Mijn man was per direct naar zh gereden. Ik was te beroerd om een gesprek te voeren met de arts dus ging via mijn man. Ineens rende hij weg, overgeven.. nou ja, gyn gekeken bij mij en alles was goed, geen bloedingen, vocht of gedraaide eierstok gelukkig. Dus fikse buikgriep.
    Wij zijn daar nu nog herstelde van... maandag zou tp zijn.

Is het verstandig om die door te laten gaan?
    Wie heeft helaas iets soort gelijks meegemaakt? Of heeft een advies of mening?!

Dank!

2. Lathinka

Lathinka Actief lid

Sep 29, 2016
    113
    0
    0
    NULL
    Iemand op het forum postte vorige week dit:
    Ooit gehoord dat als je verkouden/ ziek bent je lichaam bezig is het virus te bestrijden en dus minder snel het vruchtje zal bestrijden. Grotere kans op een zwangerschap dus!!

Er waren er een heel aantal die verkouden en grieperig waren, wel tijdens het spuiten of nadien.
    Ik heb dus geen ervaring voor de terugplaatsing.
    Heeft de gynaecoloog er iets over gezegd?

Heel veel succes alleszins en hopelijk voelen jullie zich snel beter!

3. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik heb ongeveer hetzelfde als Lathinka gehoord... meerdere keren.
    Als je weerstand lager is door ziekte, maakt een vruchtje dikwijls meer kans om in te nestelen. Maar dat hangt natuurlijk van allerlei omstandigheden af, het zal niet persé zijn omdat je nu ziek bent/was, dat je dan ook sowieso zwanger zal zijn na de tp. Ik denk niet persé dat het in je nadeel zal zijn, zeker niet. Koorts is wel iets waar je mee moet opletten, lichaamstemperatuur kan best niet te hoog zijn voor een vruchtje of prille zwangerschap.
    Veel succes gewenst in ieder geval!

4. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Dat kan geen kwaad, zolang je geen hoge koorts hebt. Dus ik zou de terugplaatsing gewoon door laten gaan. Beterschap & succes!

5. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

Apr 1, 2015
    2,820
    636
    113
    Heel erg bedankt voor jullie reactie meiden!

Share This Page