ik ben opzoek naar goedkopen ovulatie testen en zwangerschap testen. die geen valse strepen zetten. wie iemand dat??
hey Babywens Ik bestel ze zelf via sensitest en dan neem ik die met het hartjesvenster. Zijn fijne testen en lekker goedkoop 3 voor 7,50 is inc verzenden. Je krijgt ze opgestuurd in een envelop zonder tekst dus niemand kan zien wat er in zit. Ik ben er zeer tevreden over hoop dat je er wat aan hebt. Liefs brenda
ow sturen ze zo iets niet op in een doosje of zo iets.?? want me briefenbus zit aan de buitenkant en vaak stoppen ze de post er niet goed in en dan zijn straks regent het en dan zijn al me testen gedaan voor ik het kan doen
Meestal zijn die testen nog in plastic verpakt dus kan het niet nat worden. Maar die van Sensitest zijn dus goed te gebruiken?
ik heb geen idee.,heb er geen ervaring mee! hoop het wel dat ze goed zijn!! naar het nieuwe jaar ga ik een setje proberen. iemand nog een Site ???
De testen zijn super geen indrooglijnen enz. Ze hebben bobbeltjes plastic aan de binnenzijde vsan de envelop dus zal niet nat worden en de testen zelf zit nog in een folie die je net voor het testen open moet scheuren. Dus ik zeg ''gewoon doen '' haha liefs brenda
Ik bestel zelf altijd een pakketje bij Sensistest. Er zitten dan 24 testen in en 3 zwangerschapstesten voor 27 euro. Ze worden geleverd in een wat dikkere envelop. De testen zelf zijn per stuk in iets van plastic verpakt.
Ik bestel ze vaak bij matcare.nl. Zitten dan 'anoniem' in een witte envelop. Goed en waterdicht verpakt. Goede resultaten mee gehad Succes!
SENSITEST......onlangs nog getest op wel en niet een indrooglijntje, heel licht roze.....positief getetst en indrooglijntje duidelijker, maar na vmk nog een keer, negatief maar ook geen indrooglijntje, ik vind ze super! En goedkoop!
Wel handig dat ik dat nu weet. Mocht ik het eens willen gebruiken, is het qua prijs voordeliger dan die testen van Clearblue ofzo.. vooral als je een lange periode ovulatietesten moet gaan gebruiken.