wat mag ik niet vergeten.. 1e afspraak gyn

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door hanna26, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna26

hanna26 Actief lid

16 jun 2008
    128
    0
    0
    Wij zijn nu ruim een jaar bezig zwanger te worden voor de 2e. Bij onze zoon was het vrij snel raak (5 maanden).
    3 weken geleden is het zaad van mijn man gecontroleerd en dit was niet goed. Hij heeft te weinig spermacellen en die er zijn hebben de verkeerde vorm. Waarschijnlijk is onze 1e echt een wonder (zo zei de huisarts dat)

nu hebben wij dinsdag de eerste afspraak bij de gyn. Er zijn wel honderd dingen die ik wil vragen en het duizelt me een beetje. Willen jullie met mij meedenken? Wat moet ik echt niet vergeten te vragen?

En nog een vraag aan jullie... Hebben jullie je kinderwens gedeeld met jullie naasten? Of hebben jullie niets verteld?

2. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ik vind het erg persoonlijk, kan voor jou niet verzinnen wat je moet vragen. Schrijf je vragen op en houd het briefje bij de hand. Het meest zal de gyn toch wel bespreken, maar daarna kan je het briefje erbij pakken.

Bij ons is bijna niemand op de hoogte, gelukkig maar, want zou er nu niet op zitten te wachten dat iedereen ging vragen waarom het zo lang duurt.

Deel Deze Pagina