geen idee... ik gebruik "lid vereniging Eigen Huis" en ik krijg 10% korting. Die calimiteiten krijg je ook gratis als je via internet afsluit. Niet perse telefonisch.
ja in dat rijtje stond idd ook wij jonge ouders. Maar je hoeft nergens nog z,n nummer ofzo in te vullen. Je krijgt korting op bepaalde modules toch
ja. Bij mij is alles vergoed binnen die 800 (geloof dat ik iets van 700 had dit jaar). Gewone controles, mondhygieniste, speciale behandeling.
Ja dat vroeg ik ook aan de medewerkster maar dat kon dus gewoon iedereen gebruiken. Je hoeft nergens lid van te zijn ofzo
haha die wilde zeker provisie binnen halen ofzo Kijk maar op de website als je daar premie berekenen doet dan staat die calimiteiten er ook gratis bij.
oke, dan ben ik ook een vriend van Wel makkelijk zo een topic! En opzich is die calimiteiten ook wel handig (voor erbij) maar zie zo niks over 'gratis' erbij.....
Hmmm... Ik krijg hem gratis als ik 'vereniging voor eigen huis' kies maar 'vrienden van FBTO' niet....
Ik heb ook alleen me geboortedatum ingevuld en krijg dit http://www.fbto.nl/fbto/zorg/basisgegevensAction.do
Maar bij VEH wordt wel onderin aangegeven dat er steeksproefgewijs gecontroleerd wordt.... En dat niet lid zijn gevolgen kan hebben.....