Hallo Dames, Ik wil mijn probleem ook graag aan jullie voorleggen, wie weet heeft iemand hier ook ervaring mee. Ik heb altijd een hele normale cyclus meestal tussen 26 en 30 dagen maar nooit later of eerder. Ik heb altijd een beetje aan het begin van mijn menstruatie ook eerst last van dat bruine afscheiding en een paar dagen later breekt mijn ongi gewoon uit en ben ik meestal 4 tot 5 dagen goed ongesteld. Mijn laatste cyclus: 21 okt. begon menstr. 2 nov. eisprong (ovul.test) en 17 nov. zou officieel mijn nod zijn. donderdag begon mijn ongesteldheid: alleen een beetje oud bloed, dus zwart/bruin afscheiding en zondag vloeide ik meer bloed, maar dit was weer oud bloed erg bruin en waterig, geen enkel slijm erbij. ook het vloeien was niet zoals ik gewend was. Het was erg weinig. ik hoefde bijna geen maandverband te gebruiken want inlegkruisjes waren genoeg. vandaag dinsdag heb ik totaal geen bloedverlies meer. Dus het was alleen maar zondag en maandag dat ik een beetje vloeide en verder niets. ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ik heb nog steeds last van buikpijn en het gevoel alsof ik nog ongesteld moet worden. Heel raar. Heb wel al een afspraak met de huisarts gemaakt voor morgen want dit heb ik nog nooit gehad. wie heeft ook ervaring met alleen maar oud bloed vloeien en ook maar 2 dagen in plaats van normaal 4 a 5 dagen. ik hoop op jullie reactie want heb verder alles op internet uitgespit, zonder echt resultaat.
Heb je al een testje gedaan?? Het zou natuurlijk een innestelingsbloeding kunnen zijn. Maar ook gewoon een hele lichte ongesteldheid, die van mij verschilde ook van maand op maand toen ik gestopt was met de pil
@Blike1987: dank je wel voor je reactie. Ik durf eigenlijk niet meer te testen, ben een beetje bang voor een negatieve test. Ik wacht gewoon af. Ik heb vandaag roze afscheiding en steeds bij toiletbezoek roze bloed op het toiletpapier, dus weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken. Ben wel naar de huisarts geweest vandaag maar daar ben ik ook niet echt wijzer van geworden. Hij vond dat ik het gewoon moet afwachten, het kan alle kanten op. Volgens hem kan het een vroege miskraam zijn geweest of gewoon mijn ongesteldheid. Hij raadde mij aan een test te doen en toen ik hoorde dat ik dat ook op de praktijk kon doen tegen een vergoeding van 12.95 euro, had ik daar helemaal geen zin in. Ik kan zelf ook naar de kruidvat lopen en 2 voor 5 halen. Ik heb afgesproken dat wanneer het lichte bloedverlies blijf aanhouden dat ik dan weer een afspraak moet maken. Ik weet het ook allemaal niet meer, begrijp mijn eigen lichaam niet meer want dit heb ik zo nog nooit mee gemaakt. Ik wacht nog even en dan ga ik nogmaals testen.
Hoi melia, Wat vervelend voor je. Ik heb een vergelijkbaar verhaal. Woensdag was mijn nod, op donderdag heb ik getest, positief! Maar vrijdag begon ik te bloeden, zaterdag ook, maar zondag was het over. Maandag en dinsdag nog een klein beetje. De vk kon me niet geruststellen en ik moest twee weken wachten en dan opnieuw testen. Helaas was die test negatief. Ik had dus een (hele) vroege miskraam gehad. Ik vind het nog steeds raar dat ik maar twee dagen gebloed heb. Maargoed, bij jou is het veel minder bloed. Volgens mijn vk heb je bij n miskraam veel bloedverlies met stolsels en krampen. Zolang je dat niet hebt kan het pos zijn! Succes met testen, laat je de uitslag weten? Groetjes Anne
Hoi Anne, He, wat vervelend voor je. Eerst Positief en daarna negatief, dan komt de klap volgens mij wel hard aan. Ik hoop dat je snel weer verblijd gaat worden met weer een positieve test en natuurlijk ook een goede afloop!! Ik heb vandaag weer getest met de Clear Blue Digital en helaas weer negatief. ik heb het nu opgegeven. waarschijnlijk heb ik gewoon een hele korte menstruatie dit keer. Erg verwarrend maar ja, ik moet het gewoon accepteren en verder gaan naar de volgende ronde. meer kan ik ook niet doen. het tussen bloeden is vandaag in elk geval gestopt want dat was ook erg raar(nooit gehad). groetjes, Melia
Beste Melia. Het kan ook zijn dat je te vroeg teste, omdat er misschien nog niet voldoende hcg in je lichaam zit. Bij mijn tweede zwangerschap had ik ook een korte menstruatie en teste ik eerst een paar keer negatief en later pas positief. groetjes samantha