Hoe bedoel je? ALs je dit jaar overgaat naar PMA dan kun je volgend jaar rond november naar de site gaan en omdat je dan lid bent geworden krijg je een bonus zeg maar die is rond de 100 euro en elk jaar daaropvolgens krijg je iets van 35 euro
Dat bedoel ik. En ik betaal nu 226 euro en in 2014 198 euro dus hij wordt ook nog eens veel goedkoper.
Maar als ik het goed begrijp is het bedrag op de site het bedrag inclusief die korting. Daar moet je dus mee rekenen.
Als je het invuld wat je wil dan krijg je een eindbedrag en dat is inclusief de korting, maar PMA heeft nog meer kortingen moet je maar eens hun site doorspitten, als ik bijv. naar de sauna wil (veluwse bron) krijg ik standaar 25% korting op de 2e persoon.
DIe jaarlijkse korting moet je zelf aanvragen elk jaar, die komt er dus nog eens bovenop, die krijg je dan na een week of 6 op je rekening gestort. Sorry had het verkeerd begrepen.
Ik zie nu ook staan inclusief pma bonussen dus dat betekend dat je niet 83,50 betaald maar dus meer en dat je dat dan weer terug krijgt. Vindt het bijna te ingewikkeld om te doen..
Nee helemaal niet ingewikkeld. Als je het invuld krijg je aan het eind een maand bedrag dus bijv. 198 euro, dat ga je dan maandelijks betalen. Het jaar erop in november kun je naar de site gaan en kun je een bonus krijgen, dat kan zijn korting op een weekend weg of je kunt dus kiezen voor een bepaald bedrag (dus die 100 euro) op je rekening.
O zo! Ik dacht dat er nog een addertje onder het gras zat en dat je premie dus niet bijv 83,50 zou zijn maar dat je die bonus er nog in moest verwerken iedere maand dus uiteindelijk die bonus al elke maand zelf betaald snappie?
Nee is echt een cadeautje hihi. Het 1e jaar nadat ik lid was kreeg ik dus 100 euro terug (wel voor ons 2 hoor) en dit jaar 38 euro.
Ja ik snap wat jij bedoeld..met vergelijken moet je gewoin naar het maandbedrag kijken wat je betaalt..als dat al voordelig is zit je dus goed, dan komt die 100 euro daar dus bovenop. Maar als het voor jou alleen voordelig is als je die 100 euro eraf trekt dan zou ik het niet doen.
PMA Is de goedkoopste die er is dat kan niet anders!! Extra verzorgd 3 van Menzis vergoed echt bijna alles en kost daar maar 116 euro!