Ik ben er nog niet helemaal achter hoe of wat tijdens bevalling en kraamzorg, maar als er bij menzis staat vergoed dan is het bij PMA ook zo.
Extra verzorgd 3 vergoed gewoon alles, je kan beter even via Menzis.nl kijken wat extraverzorgd1 doet..
Ik ga het van het weekend nog even kritisch bekijken, zij hebben op hun site ook zo'n vergelijkingsrijtje staan met veel verzekeraars waaruit idd blijkt dat zij de goedkoopste zijn, maar FBTO wordt daarin niet genoemd. Ben benieuwd wat daar achter zit...want zij kunnen bv wel veel vergoedingen geven, maar als dat iets is waar ik geen gebruik van denkt te maken dan is dat bij FBTO misschien toch voordeliger.
Wij zijn nu al 2 jaar bij PMA (=menzis) Nu las ik dat Hema ook menzis is, als ik via Hema ga afsluiten, scheelt ons dat bijna 75 euro per maand. Mijn man heeft trouwens altijd volledig eigen risico. Ik heb duurste tandarts verzekering ivm beugel kids. Ik ga het nog eens goed bekijken allemaal, maar als dit echt klopt, stap ik over..
Maar als Hema Menzis is, dan vergoeden ze toch hetzelfde? Althans ik zit nu bij PMA maar mijn polisblad en alles is gewoon Menzis. Dat zou bij de Hema toch ook zo moeten zijn dan (tenminste als het klopt dat Hema Menzis is) Volg je het nog
Dit staat er op de site van Menzis: HEMA staat voor een oer-Nederlands gevoel en is een vertrouwd merk, net als Menzis. En net als Menzis zet HEMA zich in voor betaalbaarheid en toegankelijkheid. Ook geloven wij beiden in de gedachte dat ieder mens uniek is. Of zoals we bij Menzis zeggen: elk menz is er één. HEMA en Menzis passen bij elkaar Menzis en HEMA passen dus bij elkaar. Bovendien heeft HEMA ruime ervaring op het gebied van online verzekeren. Sinds 2004 is HEMA succesvol actief met onder meer een autoverzekering en reisverzekering. Daarom kiezen wij voor elkaar bij deze nieuwe zorgverzekering. Menzis voert de zorgverzekering uit en is risicodrager van deze zorgverzekering.
Voor mij is Hema goedkoper dan PMA (zit ik nu bij) en Menzis, FBTO kwam ik heel duur uit, ivm beugel enzo
Pff, ik word gek van al die aanbieders ! Volgend weekend maar echt ff goed alles gaan vergelijken... Dacht eerst FBTO maargoed met die modules erbij ben je alsnog duur uit... Lastig!!!'
Ik zit bij Interpolis, en ik blijf daar ook. De tandzorg zet ik alleen wat hoger. Ik blijf bij Hema, Menzis en FBTO duurder uitkomen...
Dit is natuurlijk helemaal afhankelijk van hetgeen jij vergoed wilt hebben. Ik heb bijvoorbeeld geen kraamzorg nodig of fysio dus neem geen aanvullend pakket daarvoor. Wel voor de beugel van mijn kinderen. Ik ben bij Hema veel goedkoper uit dan bij Menzis zelf of fbto of Univé. Maar dat is totaal afhankelijk van wat voor jou persoonlijk in een pakket moet zitten, Hema is voor jou in jou situatie misschien duurder, maar voor mij dus niet.
Klopt, ik krijg bij Interpolis ook nog eens korting omdat we alle verzekeringen bij de rabobank hebben. Als ik mijn eigen risico verhoog kom ik nog goedkoper uit. Wij hebben beide weinig medicijnen nodig en we komen amper bij de huisarts. Zit dus wel te denken om het eigen risico te verhogen.
Eigen risico verhogen is dan inderdaad misschien wel de moeite waard. Heeft mijn man ook altijd. Ach eigenlijk is het allemaal appels met peren vergelijken wat we hier doen Het is zo'n persoonlijke keuze die zorgverzekering, wat voor de één goedkoop uitvalt, wordt voor de ander weel heer duur
Hema heeft niet dezelfde polis als Menzis, Hema is een onderdeel van Menzis maar geen collectiviteit van Menzis! PMA heeft dus precies dezelfde polis als Menzis alleen dan vele malen goedkoper.