Ja maar voor mij persoonlijk is het alleen de kraamzorg die ik betaal dus die 200 euro gebruik ik daarvoor. Wat een uitzoekerij he hahahaah
Ja erg he lov .... hier niet perse medische indicatie. Mocht ik te snel gaan en geen ruggeprik meer kunnen krijgen lijkt het me toch fijn om voor het zh te kunnen kiezen ... zal eens rondspeuren naar cursussen want die worde ook tot 200 vergoed dus of cz gezinspolis of fbto gezinsplanning
de poliklinische bevalling zonder medische indicatie? had ik gekeken maar niet gevonden.... heb nu zorgverzorgd 2 ...
Heb niet alles teruggelezen, maar Delta Lloyd vergoed bevalling zonder indicatie en eigen bijdrage kraamzorg vanuit aanvullende verzekering, 106 euro pm.. Ook tot 200 euro aan cursussen en 200 lactatiekundige.. Misschien ook een leuke om nog naar te kijken?
Ik ben even dit topic aan het doorlezen en ik kwam een vraag tegen mbt het eigen risico van de man met vruchtbaarheidsbehandelingen. Ik heb een rekening gehad voor het eigen risico voor mijn man dit jaar, enige wat hij heeft gedaan is zaad aanleveren voor IUI en ivf dus let daar wel op. Zijn eigen risico is nu dusop!
Dank je wel! Als ik het goed begrijp krijg je met elke aanvullende verzekering dit vergoed?? Dit verbaasd mij ....
ow nee ik zie het staan. vanuit zorgverzorgd 2 en 3 toch? en bij pma zijn alle vergoedingen hetzelfde?? hmmmm toch daar maar eens naar kijken dan!
Ja is gewoo menzis, heb menzis gisteren aan de telefoon gehad Je kan je premie berekenen via de site van menzis en dan pma als collectiviteit zie je gelijk de goede premie
Dank je!! Maar zorgverzorgd 2 en 3 dus volledige vergoeding van niet medische poliklinische bevalling toch? Of heb ik het verkeerd begrepen?
Ik zit ook aan pma (menzis) te denken. Ik heb wss bekkentherapie nodig. Iemand hier ervaring mee met deze verzekering?
ik heb nu menzis verzorgd 2. had ik tijdens de zw schap van zl ook al en toen ook gebruikt gemaakt vd belkenfysio. denk 4 a 5 x in totaal. nooit een rekening gezien. nu ook al 2x geweest.
Bekkenfysio voor bijv bekkeninstabiliteit of voor je bekkenbodem? Ik zou eerst eens bij een (bekken) fysio gaan vragen hoeveel behandelingen je ws nodig hebt. EN, waar ze het onder declareren. Onder bekkenbodemfysio of gewone fysio. Bekkenbodem fysio vergoeden ze vaak maar max 9x. Dit is als je fysio nodig hebt ivm urineverlies door zwakke bekkenbodem. Ik krijg bekkenfysio maar ditnword gedeclareerd op gewone fysio. Anders had ik het zelf moeten betalen. Ook heeft de fysio me aangeraden om mn verzekering omhoog te gooien. Ik krijg nu 12 behandelingen vergoed en moet er volgend jaar ws meer hebben.
klinkt goed fleursylvano! hier al collectief via het werk. kom op 120 uit met basis omlaag. via pma op 115 maar dit is inclusief bonus. zonder bonus met korting kom ik op 120 uit dus hetzelfde en dan loont het niet om over te stappen. via fbto dus goedkoper (117 incl gezin) maar dus niet alles vergoed. ik denk dat ik blijf zitten waar ik zit wist niet dat ik al zo goed zat of 2014 is in mijn voordeel aangepast vlg jaae stap ik wel over denk ik. dan niks meer nodig als kraam etc
Wie weet hoe het bij de hema verzekerd is met brillen en cotact lenzen ik kan er niks over vinden. Ik hoop dat hier iemand het hier weet