O wat irritant, die wijziging kan je gewoon via internet doen inloggen met je digi d, misschien dat die vraag kan wachten tot wanneer het minder druk is?
Nee ik blijf nog wel even hangen...of het moet nog 15 minuten duren. Hoor alleen nu geen indicatie meer van de wachttijd edit..en afgehandeld
doordat ik chronisch ziek ben en mijn fysio uit basisverzekering word vergoed geldt gewoon 350 eigen risico. die kreeg ik dus ook deze maand. Aangezien ik dat zo niet 123 heb liggen heb ik netjes een regeling getroffen. betaal netjes in 4 keer af. Begint vanaf februari. Wil ik overstappen zal ik het bedrag in 1 maal moeten betalen (vandaag dus) Ik baal ontzettend want op jaar basis gaat me het 570 euro schelen aan premie. Niemand kan/wil me helpen dus houd het gewoon op. Weet het is eigen schuld maar mag er wel een klein beetje verdrietig om zijn toch
Ja dat is wel balen! Ik wist niet eens dat je dan niet over mocht stappen.. Daar mag je best verdrietig om zijn
Ik ook niet. 10 jaar lang zit ik daar altijd alles netjes betaald op tijd nooit geen problemen. En dan baal ik dat het nu zo moeilijk moet. snap best dat ze hun geld willen als ik nu wanbetaler was of iets.. oke.. Na goed. Gaat nog even verder zitten mokken
Dit is onzin! Als jij verder jouw premie netjes hebt betaald en een regeling hebt getoffen over het eigen risico, dan is dat geen reden om je daar te houden. Als je flibke achterstand hebt, dan is het iets anders, maar als ik jouw verhaal lees dan is dat niet zo. Heel veel mensen ontvangen einde vh jaar een rekening van hun eigen risico, omdat de zorgaanbieder laat declareert. Welke verzekering heb je?
Nog nooit iets overgeslagen. en alles netjes betaald alleen nu de 350 euro niet. Meteen bij het krijgen van rekening gebeld en regeling getroffen unive
Imensa, wat naar zeg! ik ben net overgestapt maar ben bang dat dat dan ook niet wordt geaccepteerd. Ik heb net een lange mail gestuurd naar FBTO omdat ik de module (ben al klant) per 1-1- 14 niet aan kan zetten direct, wachttijd van 6 maanden, voor mauele therapie. Ik heb het afgelopen jaar daar veel geld ingestopt en dacht naief dat dat ook voor vaste mensen per 1-1 wel kon. Niet dus. Ik heb dus ook nog een deel eigen risico openstaan waar ik net voor gemaild heb (kom niet meer door de lijn heen, telefonisch...) Maar PMA al aangevraagd en toen zag ik jouw post. Ik hoop wel dat ik dan straks nog een zorgverzekering heb. Of zal ik dan automatisch bij fbto blijven? ik ben vorig jaar ook van z&z naar fbto gegaan met een regeling voor eigen risico en dat was geen punt. Ohjee, toch maar gaan bellen.
Als ik jouw was, dan zou ik nog eens bellen! Als jij netjes een regeling hebt getroffen over het eigen risico, dan mag jouw verzekering gewoon beeindigd worden. Die betalingsregeling blijft gewoon door lopen. Er zijn ook mensen die nu opzeggen, maar in 2014 nog een rekening van hun oude zorgverzekeraar krijgen over het eigen risico in 2013 (mits je zorg hebt verbruikt). Dit kun je ook als argument gebruiken. En laat de klantenservice anders met polisadministratie bellen!
dank je wel voor je bericht ik ga nogmaals eens bellen zeker het laatste had ik nog niet over nagedacht
Ik heb net VGZ gebeld en ben met mijn zelfde verzekering in het collectief van de ING gestapt. Dat scheelt gewoon 45 euro per maand!! Gemakkelijk verdiend.
Hier ook even last minute aan het denken gegaan. Wij zijn collectief bij de cz verzekerd en willen we blijven. Alleen nu van plan om een ander pakket te nemen. Nu de basis plus e tandarts pakket erbij. Als ik op de gezins polis over gaat betaal ik maar iets meer maar krijg veel meer vergoed. Alleen volgens mij is heel nederland aan het bellen want kom er al de hele ochtend niet doorheen om nog andere diverse navragen te doen pfff
Succes.. ik hebt waarschijnlijk een verkeerde aan de telefoon gehad! Want het kan gewoon. Laat je even wat weten?
Zorgverzekeraars hebben het op dit moment rete druk! Telefonisch of per email dat maakt niet uit. Veel mensen gaan idd last minute overstappen of wijzigen. Terwijl drie jaar geleden mensen in september/oktober al bezig waren met overstappen en wijzigen. Telefonisch zal op dit moment sneller zijn dan email denk ik. Kun je niet online wijzigen?