ja dat dacht ik ook idd maar toen las ik net hier dat iemand maar 5 euro moest betalen. Ik dacht effe puzzelen....groot verschil.
Verschil qua leeftijd misschien? Wie ik hoofdverzekerde maak maakt niet uit schijnbaar. Aantal kinderen? Ik vraag het mij nu ook af.
van die ehbo zag ik ook net ga het denk wel doen alleen pas ruim nadat ik bevallen ben haha. Voor die module geld geen wachttijd dus kan hem gewoon aanzetten rekening indienen en weer uit
Ik dacht ook dat die 5,78 standaard was! Ik ben 24. Maar ik heb net met mijn partner berekend en of die nu hoofdverzekerde is of niet.. dan betaal ik 15,13 voor de module! Dus misschien even goed om te kijken dat als je partner een stuk(je) ouder is, of die dan niet een eigen verzekering kan afsluiten?
Iemand van jullie al eens gekeken naar de zorgverzekering van de hema? Zwaar aan het overwegen om over te stappen. Basispakket 89,00 Aanvullnd 3 18,00 ( kraamzorg 100%, kraampakket vergoed en bevallen in zh zonder indicatie ook 100%) Tandarts 1 11,00 ( 100% van 250,00) Daarnaast meerlingenuitekering 250,00. Wist helemaal niet dat dat gegeven werd?! Plus leuk extraatje, 10% op (bijna) alles bij de hema!
Moet je die niet 3 maanden van te voren aan hebben staan dan? Dat staat mij nl nog bij van de zwangerschap van Beer. Of heb ik t mis?
Geldt die wachttijd, voor sterilisatie, ook als je vanaf 1 januari overstapt? Manlief wil zich volgend jaar laten helpen dus opzich dacht ik das handig met die module! Maar daar moet je dus toch minimaal 6 maanden premie betalen? Hmm
Ik heb er naar gekeken. Vind hem zelf niet heel aantrekkelijk op de kraamzorg vergoeding na dan. Bij FBTO ben ik persoonlijk goedkoper uit omdat ik in januari/februari beval! Kan ik de gezinsplannjng vanaf maar weer uit zetten!
Vraagje. Ik was aan het rond zoeken voor een goedkope zorgverzekering. Nu was ik op independer aan het kijken en kan je een aantal dingen invullen tot hoever je die verzekerd wilt hebben. Nu lopen mijn man en ik niet bij de fysio dus wilde ik daar niks tot kaag invullen, maar onze oudste dochter loopt wel bij de fysio. Moeten we dan wel voor de fysio ons verzekeren? Of is het zo dat ze wel verzekerd is omdat ze nog geen achttien is?
Ja ik heb hem bekeken (volgens mij is Hema eigenlijk Menzis toch) Wij zitten nu bij PMA (=Menzis) en als we overstappen naar Hema dan scheelt ons dat rond de 75 euro per maand!! Mijn man heeft dan eigen risico op 860 (hij heeft nooit iets dus dat is de gok die je neemt, maar al jaren veel geld bespaard) Ik heb eigen risico op 360 en extra tandartsverzekering (ivm beugels kids vergoeding eenmalig maximaal 2000 euro) En aanvullend 1 Wij betalen nu rond de 250 euro, en bij de Hema gaan we 176 euro betalen?? Voor hetzelfde incl beugels tot 2000 euro. (aanvullend 3) en geen extra tandartsverzekering. Die ene x tandsteen verwijderen kan ik beter zelf betalen dan dat ik een losse tandartsverzekering afsluit. Ik ga het nog eens allemaal goed bekijken, maar klinkt goed! Oja, en een 10% kortingkaart vd hema, is nooit weg, tikt mooi aan over een jaar gezien
Ligt eraan of je alleen verzekerd bent of samen met je man, tenminste dat had ik Als je alleen hoofdverzekerde bent betaal je minder
wij zitten bij unive. blijven daar denk ik ook want komend jaar vergoeden ze bij aanvullend beter 125 euro kraamzorg en de bevalling volledig ook wanneer je geen indicatie hebt voor het ziekenhuis. net premie berekend als het goed is betalen we voor mij en mijn man 236 per maand
Misschien is het al ergens genoemd maar heb ff geen zin om terug te lezen. Is een aanvullende verzekering echt nodig? Wil wel tandartsverzekering (goedkoopste) maar verder denk ik niks nodig te hebben. Ga niet bevallen is dus ook geen kraamzorg nodig. Als ik kijk wat er vergoedt wordt in een aanvullende verz denk ik...hmmm gebruik ik nooit wat van (alleen bij bevalling kraamzorg dan maar andere dingen niet.) Zonde van het geld per maand denk ik