Even benieuwd wie er nog meer zwanger is van het derde kindje, ik ben als het goed is half maart uitgerekend... Best wel weer spannend allemaal eigenlijk leuk om met elkaar te kunnen kletsen denk ik
Ikkkk! Ook half maart uitgerekend, de 22ste als het goed is. Hopelijk gaat deze zwangerschap goed en blijft dit kindje zitten Vind het ook weer spannend, veel spannender eigenlijk dan de eerste twee zwangerschappen. Hoe voel je je? Al last van kwaaltjes?
Ik ook! Ben rond 11 maart uitgerekend van ons derde kindje. Vorige maand een miskraam gehad dus ik vind het nog wel ontzettend spannend, maar ik heb mezelf voorgenomen er nu toch van te gaan genieten 😊
Hoii Ja hier ook zwanger van de derde! Ben 13 februari uitgerekend, 28 juli de 2de echo dus dan horen we de definitieve datum! Vandaag alweer 10 weken!! Hoe oud zijn jullie kindjes? hier 3 en 2 XX
Yummy, wat "toevallig", ik heb vorige ronde ook een miskraam gehad. Vind het daardoor ook veel spannender dan normaal om zwanger te zijn. Vind het ook moeilijk om er van te genieten. Dominique. Mijn kindjes zijn 10 maanden en 1,5 jaar
Ik ben ook zwanger van de derde, ik ben waarschijnlijk 1 maart uitgerekend. Ik heb hier voor ook een mk gehad, ben bewuster ervan dat het fout kan gaan. Dinsdag mijn eerste echo.
Afgelopen week een prachtig hartje gezien op de echo van ons derde kindje, onze oudste is net z3, de jongste 15 maanden. Erg spannend, vooral omdat ik hiervoor een miskraam heb gehad. Maar nu ik het hartje gezien heb, wil ik gaan genieten!
Ik ben ook zwanger van de 3e! En stom toevallig heb ik hiervoor ook een miskraam gehad (op Koningsdag). Zoals t er nu uitziet ben ik 28 februari uitgerekend (volgend jaar schrikkeljaar, dat wordt lachen). Ik ben wel best wel huiverig nu. Vorige keer ging ik er vanuit dat alles wel goed zou komen. Met 9 weken ging t mis, dus als ik nu eerst daar maar voorbij ben. Nu ben ik morgen 8 weken. Ik heb wel zo ongeveer alle kwaaltjes die ik mij bedenken kan. Pfff haha. Dat had ik bij mijn dochter ook. Bij mijn zoon geen enkele kwaal, dus op basis van die theorie zou ik een meisje zeggen haha. Maakt me niet uit trouwens wat t wordt. Ik heb donderdag mijn eerste echo gehad en daarop was een mooi kloppend hartje te zien. Met 10 weken mag ik weer komen. Kijk er al naar uit!
Hoe is t trouwens met jullie buik? Ik heb een enorm opgezette buik! Ik wil t voorlopig nog even geheim houden maar ben benieuwd of dat wel gaat lukken. Het is natuurlijk nog helemaal niks en vrij zacht. Het is nu net een grote vetrol die er normaal niet zit
Ik ben dinsdag 8 weken en heb een behoorlijk buik al. Ik voelde vandaag ook mijn baarmoeder, een heel klein bolletje.
Leuk zeg! Gefeliciteerd ook!! Ik vind het ook heel spannend! Ik voel me heel goed, alleen zere borsten en weinig eetlust, maar dat hoort er bij mij een beetje bij! Leuk zo met elkaar te kunnen kletsen!
Oeh, wat naar dat je vorige maand een miskraam hebt gehad... Kan me voorstellen dat dat dan extra spannend is! Hoe ver was je al, als ik vragen mag? Idd toch maar proberen te genieten!
Ik half maart ( volgens mijn berekening de 16e) en hoop ook echt dat het niet veel eerder komt, heb al 3 verjaardagen in februari, hahaha Mijn oudste is 6 en mijn jongste 3!
Oeh, ook voor jou extra spannend dan! Hopelijk gaat het nu wel goed! Succes dinsdag! Laat je nog ff weten of alles goed was??
Ook voor jou spannend dan! Veel meiden die een miskraam hebben gehad als ik het zo lees spannend dan dat punt van 9 weken! Wil je weten wat het is? Ik wist het bij de vorige 2 niet, maar wil het nu wel weten!
Nou, dat heb ik ook! Mijn broeken zitten gewoon al niet lekker meer door mijn nieuw ontstane vetrol had dit bij mijn eerste zwangerschap totaal niet, maar bij mijn tweede ook al heel snel! En nu dus weer, haha... Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik opmerkingen ga krijgen