Wij stappen van PMA over naar IZA. Was zeer tevreden over PMA, maar zocht een tandverzekering met hoge vergoeding en voor 100% en ben bekend met IZA. Wij gaan voor 2 personen €310 betalen. Ik zelf heb alleen basisverzekering en tandverzekering tot 250 en mijn man basis, aanvullende (laagste pakket) en hoogste takenpakket. Zijn premie alleen is al €185,-
Jaren bij een zorgverzekering gewerkt en mijn advies is regel het vooral NIET op het laatste moment, juist om alle drukte te vermijden en bij jezelf een hoop stress. Eind november zijn alle voorwaarden en premies al bekend.
Wij zitten ook al jaren bij Ander zorg, goedkoop, bij alle ziekenhuizen terecht kunnen, makkelijk facturen ed in te zien. Ik zelf met het hoogste eigen risico en man met het laagste eigen risico omdat hij onder behandeling is van oogarts en internist. Begin januari in 1x de premie betalen en dan de rest van het jaar alleen nog wat kleine eigen risico rekeningen.
Ik blijf bij m'n huidige verzekering. Oudste moet volgens jaar een beugel. Aanvullende tandartsverzekering die dit vergoed is tot 10 jaar gratis. 1 jaar wachttijd. Daarna 15 euro per maand. Dus die aangevraagd. Die verzekering kost me dus in de wachttijd niks. Tegen de tijd dat ze hem gaat krijgen ook nog niet. In uiterste geval 15 euro per maand
Wij gaan over naar National Academic, 282 euro per maand voor 2 volwassenen en 6 kinderen. Manlief basis verzekerd met extra eigen risico maximaal. Ik met hoogste aanvullende pakket ivm 4 kinderen die komend jaar gaan beugelen, plús een oorcorrectie (zoon), steunzolen (zoon), sterilisatie (ikke) en bril (ikke). Met deze verzekering kan ik zelfs overwegen om zélf nog een rondje te gaan beugelen, is niet zo mooi meer als 16 jaar geleden en het is verzekerd dus wat let me. Al bij al de premie méér dan waard...
Jullie kregen ook de aanvullende vragen zeker? Hier ook 2 beugelende kinderen, 2 brillen, is er zo uit.
Ik verbaas me erover dat je een aanvullende verzekering neemt voor een bril. De bril van mijn zoontje is goedkoper als de premie die ik overal zou betalen en dan mag je ook nog eens maar eens in de 2 a 3 jaar een nieuwe.
Wij ook hoor. Anders krijg je toch alleen gedoe. Vond alleen die vraag over verwacht je een beugel lastig, ze bedoelden daar toch echt alleen de volwassenen dacht ik, maar moest wel even 2x lezen.
Volgens mij juist niet alleen voor een bril, maar ze zegt dat het alleen door de bril al uit kan. En ik kom daar voor mijn zoontje nog niet eens mee toe, terwijl het 230 euro is. Zijn goedkoopste bril tot nu was 450 euro!
Ik zit bij DSW, vanwege ruime fysio vergoedingen. Betaal 156 euro uit mijn hoofd voor 27 fysio behandelingen en dacht 1000 euro aan tandartsvergoeding.
Ik stap over naar direct. Promovendum zat ik bij maar die werd stukken duurder. Ik wilde naar zilverenkruis maar dan mag ik niet meer naar het zh in Alkmaar waar ik bij de gyn loop. Zo raar maar goed. Zilverenkruis was dan wel het gunstigst voir mij.
Hier cz met een aanvullend pakketje. Niet heel spannend. 130 euro per maand en 385 eigen risico. Had vorige jaar de maximale verzekering maar ben der een beetje klaar mee met die hoge bedragen. Dit is prima voor ons... hoop ik. Vond het wel fijn om iets van fysio te hebben en voor het buitenland dat je daar ook gewoon eerste hulp kan krijgen.
Daar ben je met je reisverzekering al voor verzekerd, of i.i.g. meestal goedkoper om daar de module medisch erbij te nemen