Ziek van innsteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door elsax, 25 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsax

elsax Lid

25 nov 2021
    10
    1
    3
    Vrouw
    Hi allemaal!

Dinsdag ochtend werd ik wakker na een hele nacht misselijk te zijn geweest ik heb heel die dag overgegeven en diarree gehad. Ik dacht dat ik misschien voedselvergiftiging had maar het leek me nogal sterk omdat ik niks geks had gegeten, dus toen ging ik maar uit van een buikgriep. Alleen de dag erna voelde ik me alweer wat beter en kon ik gewoon weer eten en drinken, alleen diezelfde avond verloor ik opeens een klein beetje bloed met wat roze afscheiding. Ik dacht gelijk aan een innstelingsbloeding omdat ik pas op 5/12 ongesteld moet worden. Ik heb vrijdag nacht seks gehad nadat ik een blije smiley had dus eigenlijk kan ik me ook weer niet voorstellen dat ik dan nu al een innestelling heb. Ik voel nog steeds steekjes in me buik, en heb ook al pijnlijke borsten.

Hebben andere mensen hier misschien ervaring mee? Zou ik nu al positief kunnen testen? Ik vier morgen mijn verjaardag en ben zo bang dat ik negatief test maar misschien toch zwanger ben, maar ik wil ook niet heel m'n feest annuleren.

Alvast bedankt voor de reacties!

xxx

2. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Waarschijnlijk heeft het niets met wel of niet zwanger te maken, maar je kunt alsnog zwanger zíjn natuurlijk. Als je vrijdagnacht een positieve ovulatietest had dan was je ovulatie pas daarna, dus het is erg onwaarschijnlijk dat je dan nu al een positieve test in handen zou hebben.

Sado en nizzie86 vinden dit leuk.
  3. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Als je dinsdagochtend misselijk zou zijn vanwege een innesteling zou je nu al positief moeten testen, maar het is vrijwel onmogelijk dat je op 2 dpo een innesteling hebt gehad. Vrijdagavond was deze positief, dus dan zal deze zondagavond gesprongen zijn. Maandag 1 dpo en dinsdag 2 dpo.

Ik denk eigenlijk dat je ei later is geweest op dinsdag en dat die bloeding afkomstig was van de eisprong.

4. elsax

elsax Lid

25 nov 2021
    10
    1
    3
    Vrouw
    Ja snap ik helemaal! Ik vond het zelf ook al zo vreemd. Maar omdat ik dit echt nog nooit heb gehad zeker die bloeding niet en ik slik al een hele tijd de pil niet meer dus ik ken m'n cyclussen super goed vind ik het zo vreemd! Misschien inderdaad voor het eerst een ovulatiebloeding alleen als m'n ei op dinsdag zou zijn snap ik de positieve test van vrijdagnacht niet helemaal... verwarrend allemaal zo haha!

5. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Ik lees hier vaker, dat een positieve ovulatietest niet altijd betekend dat je ei ook daadwerkelijk gaat springen. Soms springt die niet of een paar dagen later. Wat de oorzaak daarvan precies is weet ik niet.

Deel Deze Pagina