Hoi allemaal wij willen heel graag een derde kindje. Nu ben ik in april dit jaar gestopt met de pil en sindsdien nog geen regelmatige cyclus gehad. Dit zijn mijn cyclussen sinds april 14-14-17-28-46-16. Nu zit ik op dag 17 en ben nog niet ongesteld. Heb veel ovulatietesten gedaan maar ik kan eigenlijk nooit een piek vinden, ook niet bij mijn eerste twee zwangerschappen. Echter liepen de streepjes toen wel op en nu niet echt. Ik heb bloedonderzoek gedaan bij de gynaecoloog en de waardes waren allemaal goed zei ze. Ik merk dat ik heel erg onzeker word van dit alles. Ben erg bang dat ik misschien vervroegd in de overgang zit ofzo (ik ben 35) maar dat zou je dan toch in het bloed moeten zien? Mijn huisarts heeft laatst inwendig onderzoek gedaan en zei dat alles normaal was maar dat de baarmoeder naar achter ligt. Hij zei dat dat geen kwaad kon. Echter ga ik daar erg door piekeren omdat dat wel past bij de premenopauze……. Herkent iemand dit misschien?
Je lichaam heeft tijd nodig om te ontpillen, dat kan een jaar duren ik zou me nog geen zorgen maken. (Hier duurde het een half jaar na 1 strip eer t weer normaal werd).