wat te doen zaterdag

Discussie in 'De lounge' gestart door wheelie, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wheelie

wheelie Bekend lid

11 apr 2013
    782
    0
    0
    zaterdag zijn mijn man en ik een jaar getrouwd. nu willen we die dag iets gaan doen maar we hebben geen idee wat.

de kinderen worden die dag door opa en oma meegenomen naar de dierentuin en s'avonds bij ons thuis op bed gelegd. dus we zijn de hele dag met ons 2.

we zaten eerst te denken aan: een terrasje pakken, uit eten en dan een bioscoopje. maar omdat het zo enorm warm word weten we niet of we dan in zo warme bioscoop willen zitten.

hebben jullie nog een idee wat we kunnen gaan doen? het liefst wel in of rondom den bosch

2. Delta

Delta Niet meer actief

Ergens lekker aan het water/strand? In ieder geval iets buiten doen zou denk ik wel leuk zijn gezien het weer.

3. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Bioscoop heeft toch meestal airco?

4. wheelie

wheelie Bekend lid

11 apr 2013
    782
    0
    0
    ik weet niet of ze airco hebben. maar zou inderdaad wel logisch zijn. alleen is het wel zonde om binnen te gaan zitten met het mooie weer

5. Nee joh, lekker juist! Tijdens de ergste hitte lekker binnen zitten met airco en als je dan weer buiten komt en het al iets afgekoeld is, lekker een terrasje pakken of langs het water gaan zitten! :)

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Lekker naar scheveningen, het word heerlijk weer! Daar lekker eten, borrelen....

Deel Deze Pagina