Materiaal naambordje voordeur

Discussie in 'De lounge' gestart door Jebb, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jebb

Jebb Niet meer actief

Ik wil voor mijn man een naambordje kopen, voor bij de voordeur. Bij gebrek aan overige ideetjes, het is een kleinigheidje en heb al gezien dat er verschillende prijsklassen zijn.
    Op de deur zelf hebben we een grote sticker met onze achternaam. Op het bordje komt dus alleen het huisnummer en onze voornamen.

Wat voor materiaal of evt (web)winkel is aan te raden? Ik wil niet dat het na een jaar 'vergaan' of verroest is.

2. Jebb

Jebb Niet meer actief

Nog even ter verduidelijking. Ik zie rvs-look staan, roest dat niet heel snel en plexiglas, barst dat niet? :)

3. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik heb er een paar jaar geleden zelf 1 ontworpen..
    heb het toen via 123naamborden.nl gedaan.
    was helemaal geworden wat ik wilde
    heb het met rvs gedaan en dat roest niet..
    maar waar ie hangt moet het heel schuin regenen wil het nat worden.
    mijn schoonouders hebben al jaren dezelfde van plexiglas en ziet er ook nog nieuw uit..

4. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Je kunt ook een leuk naambord met foto ontwerpen. Hebben wij hier ook. Met huisnummer en naam

5. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    HEMA! ik heb de mijne daar laten maken met een foto op de achtergrond alsof die erg oud is, om hem origineel te maken en mn vriend houd daar nogal van. hangt hier vol in de zon en gaat prima!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Wij hebben ook al jaren een bordje van de Hema hangen. Ziet er nog super uit. Hangt wel onder een afdakje, dus geen zon/regen.

Deel Deze Pagina