Ik wil voor mijn man een naambordje kopen, voor bij de voordeur. Bij gebrek aan overige ideetjes, het is een kleinigheidje en heb al gezien dat er verschillende prijsklassen zijn. Op de deur zelf hebben we een grote sticker met onze achternaam. Op het bordje komt dus alleen het huisnummer en onze voornamen. Wat voor materiaal of evt (web)winkel is aan te raden? Ik wil niet dat het na een jaar 'vergaan' of verroest is.
Nog even ter verduidelijking. Ik zie rvs-look staan, roest dat niet heel snel en plexiglas, barst dat niet?
ik heb er een paar jaar geleden zelf 1 ontworpen.. heb het toen via 123naamborden.nl gedaan. was helemaal geworden wat ik wilde heb het met rvs gedaan en dat roest niet.. maar waar ie hangt moet het heel schuin regenen wil het nat worden. mijn schoonouders hebben al jaren dezelfde van plexiglas en ziet er ook nog nieuw uit..
HEMA! ik heb de mijne daar laten maken met een foto op de achtergrond alsof die erg oud is, om hem origineel te maken en mn vriend houd daar nogal van. hangt hier vol in de zon en gaat prima!
Wij hebben ook al jaren een bordje van de Hema hangen. Ziet er nog super uit. Hangt wel onder een afdakje, dus geen zon/regen.