Wij hebben ook het VGZ gezin pakket. Ben zeer te spreken over de vergoedingen rondom bevallen en kraambed. Ook wij kregen extra uren (luxe kraamzorg) toch fijn een aantal uren extra!
Zilveren kruis 2 sterren aanvullend betaal 107 en kreeg en de bevalling ( niet medisch ) vergoed in ZH en kraamzorg ook volledig.
Ik zit bij FBTO en dat klopt idd. Dat zou dus een goede optie voor je kunnen zijn. Ik ben echt heel tevreden over FBTO en de dienstverlening.
Dat is niet veel wat je betaald p.m. Heb je dan alleen de basisverzekering? Heb nu unive zekur maar dat is meer voor jongeren.krijg hier geen kraampakket bij enzo en als de kleine er is kan ik die niet meeverzekeren. Bij alle zorgverzekeraars moet je een 4euro per uur aan kraamhulp betalen en een 197 als je in het ziekenhuis bevalt zo een 197 max per dag dacht ik.of je moet zo een hoge aanvullende verzekering hebben. Ben nog aan het kijken wat ik wil voorals ik dadelijk zwanger ben. Weet het niet.
Ik ben met mijn dochter verzekerd bij de Friesland volledig goed verzekerd. Ik krijg de kraamzorg en de bevalling ook 100% vergoed ik betaal 112 euro p/m. Mijn man daarin tegen zit bij CZ die heeft minder nodig dan mij de kleine zal ook bij mij verzekerd worden als hij geboren is. Ik ben erg tevreden over deze verzekering.
Heb Cz basis + gezinnen, geen eigen bijdrage betalen als je poliklinisch bevalt, geen eigen bijdrage kraamzorg+ extra kraamzorg als dat nodig is, en ook niet onbelangrijk voor als het nodig is een recessiehelm word volledig vergoed mocht het nodig zijnvoor de kleine,als je kijkt wat je kwijt bent aan de eigen bijdragen krijg je de extra kosten eruit.weet niet precies hoeveel ik kwijt ben eraan aangezien mn man en ik de rekening samen betalen voor de zorgverzekering en ik weet dus alleen het gezamenlijke bedrag
Onvz, een pakket 3 van de vijf. Ik krijg een kraamuitkering van 355 euro (gewoon op rekening gestort) en kraamzorg volledig vergoed. Bij de eerste bevalling couveuse nazorg gehad en niets betaald, ook niet de 4 euro eigen bijdrage. Ik betaal ongeveer 140 euro per maand.
Ik hen trouwens ook niks hoeven te betalen aan de ziekenhuisopname van mn dochter ivm het geel zien,3 dagen opname samen met mij en couveuse zorg.
Ik zit bij CZ direct en heb wel die 4 euro per uur eigen bijdrage. Ik heb de mogelijkheid over te stappen naar de gezinspolis, maar dan zouden we meer kwijt zijn onder de streep. De fysio en tandartsvergoeding zijn bijvoorbeeld een stuk lager dus dan zou ik en per maand meer betalen en 400 kwijt zijn aan de fysio.
Salland, het plus pakket.. 127nogwat per maand.. Het 1 na uitgebreidste pakket in ieder geval.. eigen bijdrage kraamzorg word ook vergoed, en niet medische ziekenhuisbevalling ook. Al word ik wss wel medisch.
Heb dsw. Weet niet wat deze allemaal vergoed maar. Volgens mij is het wel een van de goede verzekeringen. Heb av-top 134 euro en veel word er van vergoed. Wel natuurlijk een eigen bijdragen standaard van 350 per jaar zo als iedereen. In 2010 was ik zwanger van de jongste en heb kraamzorg volgens mij volledig vergoed gekregen en ook het kraampakket.