Hallo dames. Ik heb even een vraag. Helaas mochten de 1ste 3 pogingen icsi niet lukken. En we mogen in februari starten met eventueel een 4de. Echter is het zo dat mijn zorgverzekering er maar 3 vergoed. Kan ik overstappen naar een andere verzekering? Zo ja welke? En heeft iemand daar ervaring mee? Alvast heel erg bedankt.
Zie hier: https://www.independer.nl/zorgverzekering/vergoedingen/vruchtbaarheidsbehandelingen.aspx UMC is de enige zonder medische acceptatie. En je kunt gewoon overstappen mits oude verzekering opgezegd voor 31-12-2018 (als je je voor die datum ergens aanmeldt doet de nieuwe verzekeraar dit voor je).
Ik had het al na gevraagd en de mevrouw aan de tel on mij het ook niet zeker zeggen. Maar ik ga overstappen daar na toe. Ik heb namelijk meer goede verhalen over UMC gehoord. Dank je wel!
Mijn vriendin heeft de eerste drie ergens anders gedaan en de vierde via UMC in 2018. Dus het kan! Nu na 4 jaar en 8 miskramen trouwens 34 weken zwanger
Ooh wat fijn voor je vriendin! Hier helaas na 10 jaar, 3 iscis en vele miskramen nu aan de 4de poging toe. Maar ik blijf hopen!
Jeetje wat een weg heb jij al begaan zeg... Wat hoop ik voor je dat die vierde poging een prachtig kindje gaat opleveren!
Ik heb de eerste drie pogingen via Zilveren Kruis gedaan, en voor de 4e poging in Gent ben ik overgestapt naar UMC. Zie onderschrift
Wat fijn! Ik ben ook afgelopen weekend overgestapt van Zilveren Kruis naar UMC. Eind februari kan ik weer starten!