Kun je bij kleine ramen eenrolgordijn aan de buitenkant van het kozijn plaatsen en aan de binnenkant van het kozijn vitrage? Waardoor bij omhoog staan van de rolgordijnen de ramen met vitrage bedekt zijn. Ik kan er maar geen foto van vinden en weet niet of zoiets staat en oet he egenlijk gezien hebben voor ik weet of ik het mooi vindt. Maar zie alleen fotos van ramen met rolgordijn evt gecombineerd met een gewoon gordijn.
Ik heb rolgordijn en vitrage in de slaapkamer. Ik heb geprobeerd er een foto van te maken maar de foto's worden heel donker omdat ik aan de verkeerde kant van het licht sta..
Bootsje, dank je wel maar dat is een rolgordijn in het kozijn icmeen gordijn en ik wi dus wete hoe het is om een vitrage onder het gordijn uit te laten komen.
O zie net dat ik niet goed gelezen heb! Ik heb het ook andersom.. Buitenkant vitrage en binnenkant rolgordijn..
Ik denk eerlijk gezegd dat het geen gezicht is. (waarschijnlijk ook de reden dat je er geen foto van kan vinden.) Waarom niet andersom?
Nee, dat zou ik echt niet doen, ziet er heel raar uit! Inderdaad, waarom niet andersom, dat kan prima!
Ik heb dat bij Jelle op zijn slaapkamer. De vitrage in het kozijn en het rolgordijn daarvoor. Voor een slaapkamer kan het best, in de woonkamer zou ik het niet doen omdat je dan je rolgordijn altijd, ook als hij opgerold is, in het zicht hebt hangen. En die dingen zijn in alle gevallen lelijk... Bij Jelle hing al een rolgordijn en dat was nog goed toen het zijn kamer werd, dus hebben we een klemroede gekocht om de vitrage mee op te hangen. Mooi is het dus niet, maar als je slaapt zie je daar niks van...