Mijn man en ik hebben een discussie die steeds weer terug komt: Als wij naast elkaar fietsen en ik fiets tussen mijn man en de stoep rechts fiets ik (volgens mij) aan de binnenkant. Maar volgens mijn man fietst hij aan de binnenkant omdat hij tussen mij en de stoep links fietst (dus eigenlijk midden op straat)! Ik heb altijd geleerd namelijk dat als je samenfietst met iemand die geen licht heeft je aan de buitenkant moet fietsen (dus midden op de weg). Wie heeft gelijk?
haha, ik ben voor de vrouw... jij fiets inderdaad aan de binnenkant want jij zit het dichtste bij de stoep ben het met je eens
hihi! Mijn man komt net binnen en zegt dat iedereen toch voor mij zal kiezen omdat ik een vrouw ben en jullie (bijna) allemaal ook! Maar hij blijft nog steeds stug volhouden!
Tja, ondanks het feit dat mannen het vrijwel ALTIJD bij het juiste eind hebben ( ) heeft je man dat dit keer toch echt niet. Jij fietst nl aan de binnenkant! (Sorry, man van Tezz )
Ja, de binnenkant van de goot misschien, maar toch zeker niet de binnenkant van de straat. Code: | | | | | | | | A B | | | | | | | Ok, nu nog een keer de vraag: wie fietst aan de binnenkant, A of B? Kan niet missen toch? Maar goed, maakt niet uit hoor. Tezzz en ik blijven hierover gewoon nog een jaartje of 40 kibbelen. Ghehe. Groetjes, Guido (man van Tezzz) P.s. Hmmm, dat plaatje wordt gescrambled. Het is een complot!
degene die rechts fietst, fietst aan de binnenkant. degene die aan de buitenkant fietst moet vooral z'n licht aan hebben en het lijkt me voor de hand liggend dat degene die het dichts bij de passerende auto's fietst z'n licht aan heeft. volgens plaatje: B! ander voorbeeld plaatje: het kleine meisje fietst hier aan de binnenkant.
Haha Claartje, het lijkt wel theorie examen: het kleine meisje fietst hier aan de binnenkant.... Mag dat?
Volgens mijn lagere schoolfietsles heeft Tezzz toch echt gelijk. Ook volgens de autotheorielessen is dit het geval. Groetjes, Didier
Maar beste Guido (man van Tezzz)... Hoe zie je het dan in vredesnaam voor je, dat de kant die jij bedoelt, de binnenkant is? Ik ben het (uiteraard) ook met Tezzz eens, maar ik snap uberhaupt niet dat jij het anders ziet... Dus daar ben ik wel benieuwd naar! Waarom is de buitenkant volgens jou nou de binnenkant? Liefs Jenna