Ja is komend jaar hoger... kijk maar op site Maar 101,50 is alleen als je nieuw bij PMA bent. Bij budgetverzekering is het wat minder en als je al langer bij hun zit is het paar tientjes ofzo... Wij zijn met zijn tweeën nieuw dus dat wordt leuk kerstcadeautje
Borstkolf wordt wel vergoed wanneer deze bij een erkende lactatiekundige wordt aangeschaft. Ik heb er zelf een gedeclareerd namelijk. Voor de mama's uit Brabant een tip. Bij het moedermelknetwerk in Dongen krijg je uitleg en kun je zelfs proberen welke kolf je fijn vindt. En de daar aangeschafte kolf wordt vergoed!
Jaa ben er ook achter! superr...grappig dat ik dit jr bij vgz zit voor 168 ofzo.. dat ik daar ipv 200 euro alleen maar 100 ong krijg om te huren hha. Heb je die kolf voor of na de bevalling aangeschaft?
Na de bevalling. Ik wist eerst niet of ik nu wel weer bv wilde geven. Toen dacht ik Max. 6 weken, uitgesteld naar 3 maanden en tot nu moet ik eigenlijk nog niet denken aan stoppen Maar, mocht je hem voor de bevalling al aanschaffen en toch niet gebruiken kun je hem ook vast goed via marktplaats weer verkopen.